Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 33926
var det ikke denne som sto i FHM? =)
Haha, you sure nailed it.
Hahahahha! Jævli bra...! HELT!
Kan ikke fatte hva som er humoren i dette?.. Syns det bare var totalt trist jeg, en mann som mister jenta i sitt liv ??morsomt?? :S
Sitat av twisted shroom
Kan ikke fatte hva som er humoren i dette?.. Syns det bare var totalt trist jeg, en mann som mister jenta i sitt liv ??morsomt?? :S
Vis hele sitatet...
Hysterisk, faktisk.

Hvis du ikke ser humoren i dette, vil jeg anbefale deg å oppsøke en psykolog.
Veldig morsomt

+ til deg
haha, morsomste ikke doprelaterte teksten jeg har lest her
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hahaha, sykt bra historie. Skulle hatt noen slike gullkorn selv.

Først trodde jeg dette var historien om han som fikk seg et ligg i syden, men våkna opp av at han satte på dass og spydde og dret samtidig når vennene hans kom inn. Noen som husker om det var på dette forumet?
sykt konge! Ler saa jeg griner...En av de beste historiene jeg har lest!
*Det de andre har sagt iløpet av 6 sider*
Sist endret av Christian; 22. desember 2007 kl. 15:52.
Sitat av Euph0ric
haha, morsomste ikke doprelaterte teksten jeg har lest her
Vis hele sitatet...
Det ligger jo til og med i TITTELEN at dette er doprelatert. Wikipedia: dop -> narkotika, alkohol er i lista over narkotiske stoffer.
Ikke for å være pirkete dexter, men alkohol er faktisk ikke pr definisjon narkotika, selv om det absolutt burde ha vært det. Og selv om wikipedia ikke akkurat er den beste kilden her i verden, så har de klart å sette etanol under overskriften Andre stoffer som brukes som rusmidler og/eller som har avhengighetspotensial, ikke under narkotika.


Når det gjelder den historien her så har jeg hørt mistenkelig like historier før, fra flere forskjellige kilder med små variasjoner hver gang. Så enten er dette en godt brukt vandrehistorie, eller så er hendelser av denne sorten noe som tydligvis forekommer støtt og stadig


Jaja, morsom er den ihvertfal uansett =)
Sist endret av mentalmelt; 23. desember 2007 kl. 02:13.
mentalmelt: Jeg ser at de har putta etanol i den lista du snakker om, men de har også puttet "alkohol" i narkolista. Med mindre denne historien er et veldig spesiellt tilfelle, så er ikke alkoholen begrenset til ren etanol. :>
..
Trådstarter
Dette var pyrabitalsetanol. Uklassifisert per dags dato, derfor det noenlunde varierende resultatet av fyll, sex og svineri.
Som sagt, random wikipedia-forfattere og dere lister er ingen god kilde til den slags informasjon. Mulig du har fått med deg noe som jeg har missa, men jeg har ihvertfal aldri sett alkohol lista på den norske narkotikalisten.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du er min venn
niigu's Avatar
Selv etter en halvtime sitter jeg med latterboner! Fantastisk historie.
Ekstremt bra. Hvis dama var så ekstremt fin, må du se til å finne henne. Hun skylder deg sex!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av mentalmelt
Ikke for å være pirkete dexter, men alkohol er faktisk ikke pr definisjon narkotika, selv om det absolutt burde ha vært det. Og selv om wikipedia ikke akkurat er den beste kilden her i verden, så har de klart å sette etanol under overskriften Andre stoffer som brukes som rusmidler og/eller som har avhengighetspotensial, ikke under narkotika.Jaja, morsom er den ihvertfal uansett =)
Vis hele sitatet...
Per definisjon vil jeg påstå at alkohol er nettop narkotisk, men juridisk er det ikke klassifisert slik. My $0,20


Har sikkert noe med volumprosent alkohol å gjøre. Tror det er no slik at juridisk sett kan alkohol defineres som narkotika over en viss prosent, mens per definisjon er drikke-alkohol etanol og narkotika er eh.. narkotika =)

Men skjønner din påstand Tias, syns ikke det blir feil å definere alkohol som narkotika ut fra dets sløvende funksjon etterhvert.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
paranoy: Yeah, enig der. Ang. prosent og slik så går det rykter om at alkohol over 60 eller 80% er regnet som narkotika juridisk sett, men dette kan jeg avkrefte med en gang. Hvis du er interessert i emnet så er det skrevet mange tråder om akkurat dette.
Det hørtes ut som en gammel vits mormora mi har fortalt meg en gang og to :P

Kanskje derfor jeg ikke synes den var SÅ morsom. Synes bare det hørtes jævlig kjipt ut.
paranoy:
Alkohol defineres ikke juridisk som narkotika uansett hvor høy prosenten er. Det Tias mener er at den vitenskapelige definisjonen på narkotika er stoffer som demper, bedøver og paralyserer. Alkohol har jo til en viss grad disse egenskapene, men ikke like omfattende som for eks opioder, som på sett og vis kan regnes som en rettningslinje for hva som er narkotisk eller ikke..

Tias:
Forskjellen ligger blant annet i at om du skulle anvendt alkohol som narkosemiddel, så ville man nærmet seg så toksiske doser at effekten heller burde defineres som en alvorlig forgiftning framfor en fungerende narkose. Men altså, jeg ser poenget ditt, er bare ikke helt enig..

Vi har forøvrig diskutert dette definisjonsspørsmålet i en annen tråd, og vi bør kanskje heller fortsette avsporingen der..? (om noen ønsker det =)

https://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=90235
Sist endret av mentalmelt; 19. januar 2008 kl. 15:23.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Naturligvis. Jeg ville simpelthen få frem poenget mitt i tilfelle noen alkoholbrukere (som denne tråden gjerne applerer til) skulle finne det for godt å distansere sitt eget dop fra resten ("alkohol er ikke narkotika"); utelukkende for å kverulere med andre ord.

*setter en mental strek over emnet for sin egen del*
Sist endret av Tias; 19. januar 2008 kl. 15:31.
Lol - setter en strek over det jeg også.

Tenkte bare å megle litt og kom fram til at det var hverken eller at alkohol skulle stå under narkotika og andre rusmidler på wikipedia.

Mente forøvrig med juridisk da med tanke på import, men har ikke sjekket det opp så kan være det stemmer at den ikke tilfaller den juridiske definisjonen av noe slag.

Men drikke-alkohol er etanol ihvertfall, det er jeg temmelig sikker på.
Tenkte at dette bare var noe møkk... men etter at jeg hadde lest litt måtte jeg bare fortsette..

haha, fyfaen, dette var GENIALT....
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Lukket, hører ikke hjemme på et diskusjonsforum -- start en blogg istedet.