Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1029
Faen i helvete. Her sitter jeg på skolen og gjør halvårs-innlevering, så glemmer jeg tida og da finalekampen mellom Norge og Russland. Den tven som er her har såklart ødelagt antenne-inngang, ergo funker det dårlig.

Derfor lurer jeg på, hvor på internett kan jeg se kampen direkte?
Jeg vet at TV2 Sumo har noe opplegg, men jeg gidder ikke betale 150,- for å se dette. Om jeg kunne fått låne en sumo-kode av noen som har en form for unlimited viewing hadde dette vært fint.

Hilfe, bitte!

edit;
Dersom noen av dere har stemt å Idol og fått tilsendt en såkalt Sumo-kode som dere ikke kommer til å bruke tar jeg imot denne med takk! =D
Sist endret av Goda; 16. desember 2007 kl. 17:00.
Dessverre er min SUMO bruker akkuratt gått ut for kort tid siden. Og det koster ikke mer enn rundt 30kr for en uke

Stillinga er forresten 12-15 til Russland etter 28min spillt
Sist endret av Restyle; 16. desember 2007 kl. 17:03.
Kanskje myp2p.eu

Fant den ikke der, men på livesport247.com koster det kun 24kr..
Sist endret av Chassen; 16. desember 2007 kl. 17:06.
..
Trådstarter
Jeg finner ikke billigere enn 150,- for månedsabb. hos Sumo.
myp2p var no go.

edit; Koster 99,- for å se kun en kamp, aka denne.
Sist endret av Goda; 16. desember 2007 kl. 17:07.
Prøv russiske tv-kanaler...

http://www.fomny.com/Sport-tv-3.php

Sitat av duxo
løsningen er nå blitt NRK Nettradio. Takk gud for norges rikstelevisjon som ikke er kapitalistiske jævler.
Vis hele sitatet...
old skewl!
Sist endret av Turbolego; 16. desember 2007 kl. 17:38.
..
Trådstarter
Ingen av de russiske der heller viste den.
Forbannet være studier og skolegang. Jeg burde blitt lagerarbeider rett etter vgs.

løsningen er nå blitt NRK Nettradio. Takk gud for norges rikstelevisjon som ikke er kapitalistiske jævler.
Sist endret av Goda; 16. desember 2007 kl. 17:29.
Hvis du har Chess kan jeg være kommentator for deg!
Ok, Norge taper. Russland er bedre.