Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5596
Hvordan kan jeg slå av funksjonen på touchpaden som gjør at man venstreklikker hvis man tar borti touchpaden to ganger fort... Utrolig irriterende... Har ikke snøring hvordan jeg slår den av...
Om du har drivere fra produsenten innstallert, vil jeg tørre å påstå at du kan slå det av under Start > Kontrollpanel > Mus.

Forresten skjønner jeg ikke hvordan du kan mene at det er irriterende, det er jo genialt, vennligst forklar hva som er irriterende med det.
Det er irriterende dryoutear, Sjekk om du har en fn knapp, hvis du har det så har du vel en hånd nærme en firkanti boks. trykk fn og den. Jeg personlig trykker fn og f7 da bli touchpadden disabled/enabled.
først må du ha installert driveren til den for å få slått av den funksjonen. Prøv start > kontrollpanel > mus > enhetsinnstillinger > innstillinger > trykking

"Merk av for Aktiver Trykk for å velge for å aktivere denne funksjonen. TouchPad-knappene kan også brukes til å klikke med. Hvis du opphever merkingen av denne boksen, er TouchPad-knappene den eneste måten å klikke på."

Let og du skal finne!