Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 908
Ja windows har en konkurranse som går ut på at deltarerne
skal utvikle gadgets enten for bruk på personlige sider på Live.com, eller for bruk i sidebaren til vista.

Det er også mulig og stille med gadgets man har laget tideligere.

Hvis en er ny innen utvikling av såkaldte gadgets, og du har lyst til enten å vite mer om hvordan du utvilker, eller vil lage en gadget, kan du lese mer på konkurransesidene som er som følger : http://www.gadgetcompetition.no/no/n...velopment.aspx

Følgende premier kan du ville i denne konkurransen:
1. premie: Hovedpremien er en HP Compaq 14,1” T7300 til en verdi av 11.500 kroner
2. premie: HTC TYTN II verdt 6.990
3. premie: Xbox360 Elite med Halo3 verdt ca. 5.000 kroner

Det er brukerene selv som står for hvem som skal vinne ved å stemme. Man stemmer altså fram sitt favorittbidrag.

Les om hvordan man deltar på http://www.gadgetcompetition.no/no/nb/Default.aspx

I tillegg er det en konkurranse for stemmerne. De som stemmer på bidrag blir automatisk med i trekningen av følgende premier:
1. premie – 3. premie: Windows Vista Ultimate (fullversjon)
4. premie – 6. premie: Habu Gaming Mouse
7. – 10. premie: Expression Web



Have fun med å stemme, eller utvikling av gadgets ! Good luck!

BTW: Innleveringsfristen for bidrag er 31. oktober. Man kan stemme på bidrag fra 1.november til 15. november.

No skal jeg lese litt om hvordan jeg kan lage en fet liten gadget, til vista sidebar
Sist endret av Spelly; 1. oktober 2007 kl. 22:41.
Jeg vil ha 1# plass!!! *LeseLese*
Bra at microsoft lager konkurranser. Ser også at de drar opp prisene på premiene litt.
*...LeseLese* Jeg var nok for ung... Dumme Microsoft som bestemmer at jeg må være over 18 år
Tror ikke de sjekker med folkeregisteret akkurat...
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Uansett er det grisekjipt å gjøre masse effort, for så å bli daska på stumpen... Kan ikke helt skjønne grunnen til at det er 18 års grense da:/
Fin den tut'en forresten... JPEG artifacts ftw!
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
tror ikke at det er så stort problem, registrer det på faren din, det er no wai at M$ kan finne ut at du har køddet da.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bravehammer
Uansett er det grisekjipt å gjøre masse effort, for så å bli daska på stumpen... Kan ikke helt skjønne grunnen til at det er 18 års grense da:/
Vis hele sitatet...
Det har med at de vil sikre seg på den legale fronten, usa er jo kjent som legal-noia land #1, og da er det kjekt at alle deltakere er i myndig alder, så de kan saksøke deg :P

Edit: Aha, Men i og med at Microsoft er basert i Statene, følger de vel firmaregler, jeg holder fremdeles fingeren på at det er for å sikre seg fra den legale siden.
Sist endret av Dodecha; 2. oktober 2007 kl. 00:05.
Fra reglene:

1. OVERORDNET

Microsoft Gadget Competition (“Competition” eller “Gadget Competition”) arrangeres av Microsoft [COLOR=Red]Norge[/COLOR], Lilleakerveien 6a, 0283 Oslo (“Arrangør” eller “Microsoft”).
Vis hele sitatet...