Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4108 1044092
Jeg er egentlig ute etter en 50 liters All-Mix fra BioBizz, men den var dem utsolgt for alle steder. Så kom jeg over coco greiene. http://www.hemphouse.no/index.php/tr...ctview/301/48/

Aldri satt meg inn i coco så ja, jeg tenkte å bare bruke det.

Takk for svar!
Vær obs på at Canna oppgir alt for kraftig blandingsforhold for næringen. Oppskriften deres kan man fint fortynne 1:1000 (EC ~0.6) og øke gradvis derfa...

Hva er egentlig en coco-plante?
Cocoplante? Mener du coco medium? Det er kokos, så en cocoplante må vel isåfal være en plante som gror i kokos..
Meget godt forklart mentalmelt

Tro om tidspuktet på dette innlegget tilsier at jeg har null liv=)
Sist endret av LoveToGrow; 31. desember 2007 kl. 20:05.
=/ på 2 av de 4 plantene mine har de nederste bladene mine blitt gule og begynner og visne, og det ser ut som det stiger oppover.
jeg har ikke overvannet.. jorden er helt tørr når jeg vanner, noen som vet hva dette kan være?
Nei du har ikke overvannet, bare finn en næring som er høy på nitrogen og planten din vil få tilbake sin nydelige grønnfarge..
Jeg fant gjødning med 15% nitrogen på Plantasjen. Bare til info.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Da var jeg kommet hjem fra juleferien som ble noe lengre enn planlagt, nemlig 20 dager. Hun ene jeg bor ilamme hadde slått av ovnen på rommet mitt og lyset, så noen planter jeg har har stått mørkt i 7-8 grader i 20 dager. Utrolig nok ser den ut til å være i live og mitt hjemmelagde vanningssystem funket. Jeg trodde ikke mine egne øyne rett og slett. Den ser like frisk ut, bare et par blader hengte litt ned. Tilogmed vokst endel. Idag satt jeg den i blomstringsfasen så får vi se hva som skjer.
Jeg begynner og få endel isbergsalat samt aubergine som gror godt, så snart blir det taco med hjemmelaget salat.
Sist endret av Polar-; 4. januar 2008 kl. 22:50.
Skal stiklinger ha mye lys i tiden de roter seg?
Ja, stiklinger roter best med 18-24 timer lys under sterke lysstoffrør (fluorescent light).
skal kjøpe meg gjødsel nettet, noen som vet om floragro er bra?

http://www.cropshop.no/catalog/produ...roducts_id=263
FloraGro er laget for hydrodyrking og skal blandes med FloraBloom og FloraMicro. Ville heller satset på BioBizz serien hvis du dyrker i jord.
okei tok 6 kloner i dag btw
bør jeg bruke NL: Evolution eller biobizz?
hvilke av disse funker best liksom?
Tenker på plante for første gang ute til våren, er det noen som kan hjelpe meg litt har sjekka litt på nettet, men har ikke funnet noen bra norske sider.
Er egentlig sommern/våren lang nok for å plante en lowryder, er det mye stell med cannabis utendørs eller skal man la naturen gjør sitt .
kan noen bare gi meg noen generelle tips til å dyrke utendørs.
Dette er vel den beste norske "guiden" om utendørsdyrking i Norge http://www.norshroom.org/wiki/pmwiki...sdyrkingINorge
▼ ... over en uke senere ... ▼
Godt nyttår til alle

Jeg har en hunnplante som snart er ferdig blomstret.. I et toppskudd fant jeg et frø. Trodde frø kom etter befrukting med hann. Den er ikke befruktet, har ikke hatt hanner i nærheten.
Vil noen forklare dette for meg?
Ca hvor mange uker er vanlig blomstringstid, fra man setter de i mørket til budsen er brun og fin?
Planter kan bli stresset og dermed bli "hermie" noe som gjør at den får både han og hunn blomster, som igjen gjør at planten kan utvikle frø, disse frøa vil alltid bli hunn planter, men med større fare for at de blir hermie.

Blomstringstid kommer helt annpå hvilken type det er, indica kan ha en blomstringstid helt ned i 50 dager, 7-8 uker. Mens heftige sativas kan ha opptil 14 uker blomstringstid. Så du må nesten komme med er informasjon, om du vet det da. Hvilken strain feks.