View Single Post
Sitat av d0p3m4n^^
For Dere som har erfart dette, gjerne kom med tips om hvordan det er, hva jeg kan gjøre for å trippe bedre..

En ting jeg har lurt litt på, å det er, får man fram hallusinasjonene best i mørket eller i lyset på dette stoffet? Har merka at på Ecstasy f.eks så kommer hallusinasjonene eller Hellisene som jeg kaller det, best fram i mørket, men på Psilocybin har det vert motsatt.

Hvordan oppleves musikken når man tripper på Meska? Framkaller det hallusinasjoner å musikk euphori? som sagt, gjerne kom med tips. setter stor pris på det.

Mvh The d0p3m4!nn-_-
Vis hele sitatet...
Hei!

Fikk testa Meskalin for første gang for ca en uke siden. Syntetisk vel og merke, men du dæven for en behagelig tripp det var! Blandet ut en dose (ingen anelse hvor mye det var) i en skvett med Urge, og satt meg godt ned i sofaen og så på Star-Trek og SG1 mens jeg venta på at det skulle kicke inn.

Sånn ca 5 minutter inn i SG1 (ca 45 minutter etter inntak) begynnte ansiktene til skuespillerne og morphe og skifte farge. Da slo jeg av, og satte på musikk istedet.

Musikk med litt god groove i er bra, selv hørte jeg på Dead Can Dance, Bjørk, Enigma og Massive Attack.. Finfin trippe musikk.

Litt lengre ut i trippen, 3 timer eller noe sånt, begynnte hallisene og bli veldig tydelige. Alle flater fikk et levende "macro-pattern", hele rommet svaiet i fine bølger og jeg så regnbue-aktige "haloer" på nesten alt. Fargen på rommet endret seg også en god del, for det meste i rødt/gult. Man forstår fort hvor Inkaene fikk sin inspirasjon fra. Gardinene mine har noen stygge blomster på seg, og disse åpnet og lukket seg kontinuerlig, ofte i takt med musikk/andre lyder.

Musikken ble oppfattet på en helt annen måte. Jeg følte musikken i kroppen, og med øynene lukket så jeg svære landskap og mønstre som fulgte musikken. Herlig opplevelse!

Hele trippen varte vel i ca 10-12 timer eller noe sånt.. vanskelig og holde styr på tiden når man er på tur..