View Single Post
Jeg må si at jeg ikke skjønner noen verdens ting her. Så på en side (legithit.com) at det stod at mescalin innholdet på en San Pedro varierte mellom 2 - 3 %, noe som da skulle tillsi at 100 gram San Pedro skulle tilsvare 200 - 300mg mescalin. Var det 100 gram tørket kaktus kjøtt, eller ferskt?

Har lenge vært interessert i disse sakene, og har av samme årsak adoptert et par kaktuser av typen Peyote, denne går jo for å være mer potent men langsommere i vekst.

Det som er, er at jeg får antagelgivs 12,5 g tørket kaktuskjøtt fra San Pedro, er dette nok? Hvis eksempelet over er reelt, at 100 gram TØRKET San Pedro tilsvarer ynkelige 300 mg mescalin maks, så vil jo jeg sitte igjen med omlag 30 mg mescalin?

Doseringen på Peyote går for å være 5 gram tørket kaktuskjøtt, er det hvirkelig så stor forkjsell på disse kaktusene, at Peyote er hele 20 ganger så kraftig som San Pedro? Jeg får det bare ikke til å stemme. Og spørsmålet gjør meg litt frustrert, så hadde satt veldig stor pris på hjelp. På forhånd mange takk.