View Single Post
du skal aldri lyve!! du skal vri på sanheten..... jeg greier selv ikke å lyve, jeg begynner altid å smile eller le og da er man fucked, men hvis jeg bare vrir på sanheten, er det ikke no problem

eller du kan skrive det du skal juge om, ikke si det direkte til personen liksom, men skriv det på msn, brev, e-mail eller lignende..

si det til noen andre og få personen du juger til, til å overhøre deg. jeg pleier iallefall å tru lettere på ting jetg hører andre si til noen andre, en det de sier til meg direkte....

eller hvis du ikke har noen ære i livet og vil at sjela de skla brenne i helvete til evig tid, ta dem i handa og si at du lover at det er sant hvis de buster deg, ikke begynn sånn "jamen det er sant, jeg emner, det er jo, du skjønner vel det" en annen feil å gjøre er "heijegvilbaresitildegatdetjegskalsinåsnartikkeerjug" ikke snakk fort.... og hvis de tror du lyver, bare ikke skjønn at de kan tro det, det du sier er jo "sant" så hvorfor tror de noe annet......

selvsikkerhet er vel også viktig..... folk pleier ofte å se vekk eller smile fort og falskt når de lyver.... og hvis du er en svette løgner (en som svetter når han juger) ikke la dem se det, da tror de at du lyver selv om du snakker sant....

sånn tror iallefall jeg at det er, men jeg er jo ikke akkurat en rakettforsker så det kan jo være usant.