View Single Post
Jeg var nettopp ute og røyka spice og det var såpass heavy at jeg skriver en rapport om det, er enda litt påvirka men skal skrive så bra jeg kan.

Jeg fikk pakken i posten idag, så fikk en kompis over så dro vi til en lekeplass i skogen.
Jeg blanda spice med noe annet som ikke gir effekt, laga en ganske feit blunt for jeg fikk bluntpapir med i pakken.
Jeg tar et par trekk men kompisen min hoster så han klarer ikke mer, såklart har jeg hele jointen for meg selv da så jeg røyker som faen.
Kjenner bare et lite kick men ikke mer, så reiser jeg meg opp og etter 2 minutter kansje kjenner jeg at hodet "smelter". Dette freaka meg ut så vi gikk til nærmeste bekk der jeg ble helt merkelig, hadde nå noia for at jeg skulle besvime ellerno. Bilder gikk gjennom hodet mitt og hvis jeg tenkte på et bilde feks så så jeg ikke det som var foran øynene mine og får ikke med meg noe annet enn bildet, og det kommer masse bilder i hodet mitt.
Hører bekken, høres ut som om den lager musikk ellerno.

Går rundtomkring og det gir seg ikke, ved dette punkt var det ekstremt behagelig, kjentes helt ut som weed om ikke bedre.
Vi kommer til en bil og inne i bilen ser jeg bakhodet til en person som ligna på Jhonny Depp med bestemor parykk og sjeve tenner. Når jeg blinker blir han borte og freaker litt men det gikk over.

Har tullet rundt i området i flere timer så vi går ned til fjæra, vi satt oss på noen benker og spiste maten vi nettopp hadde kjøpt på butikken, spiste som faen.
Jeg satt og stirra på ett punkt og plutselig ser det ut som om jeg kommer til en alveverden, alt er blåaktig rundt meg og en av kubene fra jorda snurrer rundt så jeg får litt panikk og med en gang jeg rører på meg går det over.
Prøver senere å stirre på ett punkt og da ble alt øgleskinnaktig og jeg så et hus på sidesynet som ikke var der.

Alt i alt er Spice Gold noe jævlig bra, kan hende det bare var vi som trodde vi var skev men jeg VET at det funker

6/6

Her får man kjøpt spice

http://everyonedoesit.com/search/ind...=Spice&x=0&y=0
Sist endret av Dodecha; 10. september 2007 kl. 20:52.