View Single Post
Psykisk ustabil
122
Sitat av Bønneteppe Vis innlegg
Da har du jo svaret ditt da, du har oppført deg ordentlig og blitt behandlet deretter. Når jeg ikke oppførte meg «ordentlig» så satt jeg lenger enn «Per», fordi han gjorde som han ble fortalt og belønnet deretter.
Vis hele sitatet...
Jeg kom på en ting i dag. Jeg har faktisk opplevd én gang at en politimann i Bergen tok frem batongen og holdt den slik at jeg følte meg truet. Det gjorde han fordi jeg satt der og nøt det å irritere ham med bullshit om at jeg hadde heroin på meg og sånt, bare for å provosere ham. Til slutt rant det faktisk over for ham, først truet han med håndjern, og da jeg umiddelbart skjerpet meg da han tok frem håndjerna, la han dem tilbake i lomma.

Da jeg begynte på nytt med provosering, tok han da frem batongen, og da holdt jeg deretter kjeft helt til han og kollegaen dro fra leiligheten. De var der på helseoppdrag for kompisen min, og jeg var for nysgjerrig på situasjonen (jeg ble bedt om å holde meg ute av situasjonen mens de behandlet pasienten, men jeg ville se hva de gjorde) så de sendte meg inn på et lukket soverom med denne politimannen. Da de var ferdige med oppdraget og dro ut av leiligheten løp jeg etter dem og ropte «faen ta dere» og greier. Jeg løp også etter bilen da de kjørte bort. Jeg var 99% sikker på at snart så hopper de ut av bilen og pågriper meg, men de ignorerte meg fullstendig og dro! Det gjorde at jeg fikk en bitteliten blandet følelse av opptredenen deres. Han ene var jo noe uprofesjonell da han lot meg provosere ham, men samtidig profesjonell da han ignorerte meg da jeg virkelig prøvde å bli pågrepet da han skulle forlate situasjonen.

Ikke spør om hvorfor jeg driver på sånn, les heller signaturen min og brukernavnet mitt, samt. brukertittelen min. Nå i dag er jeg flau over dette her, og forstår ikke hva i all verden som var poenget med at jeg skulle holde på sånn. Stakkars politifolk!