View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av bedrevitern Vis innlegg
Jeg var en ganske herda heroin røyker og fikk nesten overdose på en 0,1. Jeg vil bare si at heroin er noe du aldri kommer deg ut av. Hvis ikke du blir tvunget ut av det. Sånn som jeg ble. Det holder sjeldent med ett halvt år helt nyktern da. Dessverre men det er jævlig få som er sterke nok til å slutte med det. Antagelighvis kommer dere som tester det til å bli skikkelig hekta. Er det kult å stå der med seven koppen lissom??? Vet det er fristene og prøve og dere som allerede er nysgjerrige kommer vell til å ta det uansett. Selv har jeg vært nykter for det over halvannent år uten om en liten sprekk for ett halvt år sidden eller no. Heldighvis ble jeg dårlig og spøy Der hadde jeg flaks. Dere som er der at dere vil teste det har det ikke bra og det er antagelighvis synd på dere. Skjønner at alt virker håpløst, det blir sånn når man driver med dop. Man mister evnen til å omgås andre mennsker, man mister selvtillit og selvrespekt.

Hvis valget er det eller selvmord hadde jeg valgt å røyke heroin. Er for meg på en måte alltid et siste alternativ til selvmord. Viser kanskje hvor hekta en blir da.
Vis hele sitatet...
Første tingen. Jeg vet att jeg kommer til å prøve heroin en eller annen gang i løpet av min livsstid med rusmidler. Hovedsaklig fordi, det er ett stort "fuzz" rundt rusen, og jeg tror ikke jeg kommer til å slutte å lure på hvordan rusen før jeg har prøvd.

Men jeg har noen sikkerhetsregler. Jeg ser på meg selv som typen som muligens kan bli avhengig.

Ingen nåler
"Bare en gang" (cliche)
Ha noe å røyke på dagen etter på og dagene som følger (sånn jeg får dempet ett russug som kan oppstå)
Være ferdigutviklet, ikke i puberteten, over 20 minst. (Gjelder muligens min kommende LSD tur og)

Personlig synes jeg hele innlegget ditt oser av slags tone a la "det gikk ikke bra med meg, ikke med deg heller"

Nå vet jeg ikke hvor vidt om andre på forumet deler min form av rusbruk, men jeg røyker kanskje nonstop eller annenhver dag, i en uke eller to, så merker jeg att blir sløv, derav mindre oppegående. Og føler det preger mitt liv og de få tingene jeg må gjøre om dagen før jeg får fri. Da blir det en pause i ett par uker.

Av og til bare røyker jeg meg pissfjern i ei helg, og så gidder jeg ikke å kjøpe på noen uker.

Av og til inkluderer jeg ett nytt stoff i mitt passelig store bibliotek av rusmidler (i kontrast til min alder) mdma, Ecstacy, sopp, amf. Og lista går videre.

Men utsetter kraftige psykadelika til jeg har en ferdig utviklet psyke, hvorfor utvide en allerede voksende bevisthet?

Samme gjelder tyngre stoffer. Her kommer heroin inn. Pepper skulle jeg ønske jeg utsatte, men jeg overlevde, men var ikke klar. Derav denne tankegangen jeg har med rusmidler nå.

"Hva har de rusmidlene med saken å gjøre?"

Det jeg prøver å få frem er att er du litt oppegående og har ett ellers fungerende liv, og er klar over hva verste tilfelle med heroin kan være, samt hvilken tankegang du vil få ved misbruk og hvordan det blir en ondsirkel, ja da har du kanskje mulighet til å prøve heroin, men ikke bli avhengig. Til tross for att du kanskje er den typen som er nysgjerrig med rusmiddler.

Har selv realisert att jeg kan bli tildels suicidal når jeg lever i denne berg og dal banen som vi kaller livet, og misbruk av rusmidler gjør disse tankene mer levende og realistiske.

Har vurdert overdose og mere i desse dårlige tilstandene, var med benzo. Senere var jeg lysten på heroin, men realiserte att med tanke på hvordan jeg fungerte med piller og apatisk livsstil så kan sikkert ett tyngre stoff fullføre tankene og lysten på selvmord under den heller lavere tiden av livet mitt.


Det skal dog nevnest att da jeg vurderte selvmord var jeg tidligere i puberteten, og hadde vært suicidal uansett. Men suget på stoff var jævlig, har selv sånne kurver nå, men er mere vandt til det, dama dumpa meg nylig, røyka og drakk i en 2 uker. Realiserte det ble gale, før NOE skjedde med livet mitt, FØR situasjonen ble VERRE.


Er kanskje på vei til å tenke klarere og muligens mer forberedt på å røyke heroin, men kommer fortsatt til å vente til tross for att jeg vet hvordan disse kurvene i livet funker. 20 og thats it.


Vet ikke hvor mye det jeg skrev var verdt, men håper de som leser i denne tråden. Samt er nogenlunde lik meg (nysgjerrig og fascinert av rusmidler) tar desse tingene i betraktning til rus.


Men hvem vet, vi er alle forskjellige, kanskje dette funker bare for meg, kanskje jeg bare har selvinnsikt i mitt rusbruk, men jeg tror vi deler noen egenskaper og der kan disse retningslinjene fungere på flere mennesker.


Apeloff out.
Sist endret av Apeloff; 30. november 2008 kl. 20:56.