View Single Post
Sitat av q_Werty
Jeg foreslår at man går til felles innkjøp av materialer og gjør noe liknende som det dosky foreslår med sin fascinerende virkelighetstro 3d-render. Kjøpe et "skjelett" som er to "hylleetasjer" høyt, så man kan ha kabinett, høytalere og evt. sekker og liknende per pers på hylla. Så tar vi et billig stoff og stifter på så vi får en "vegg" på begge sider (vi har to rader med ryggen mot hverandre). Da får vi en slags korridor-greie vi sitter i. I hver ende kan vi da lage en port av noe slag med bannere og greier. Og så bør vi ha skilt med nick og navn over hver plass. Det går også an å vise stuff med prosjektor på stoffveggene så det sees utenifra.

Genialt til flere ting: Vite hvem som er nff og ikke, drikke alkohol uten security på nakken, og syrebrilleløp uten for mye styr.
Vis hele sitatet...
Jeg sier bare: AMEN! Synes det hørtes ufattelig kult ut!

Kan sikkert bidra med noen hundrelapper om jeg blir med, men stort mer enn det vet jeg ikke om jeg har økonomi til. Får se hvordan jeg ligger ann da. Men igjen - SINNSYKT kult. Noe sånt krever jo dog mye planlegging og snekkerkyndige folk. Kan kanskje hyre inn noen polakker? Fikser navn og nummer til folk som gjør det til lommerusk per time. De faktisk veldig flinke. Men da blir jo det straks mye dyrere selvfølgelig.

Hva med å arrangere et par flashmob aksjoner under TG? For eksempel alle tar på seg hockey masker og stiller seg forran scenen? Eller alle løper ut mens vi skriker "romvesnene tar oss" *ler*.