View Single Post
Sitat av Nichotin
Mario-brett
Siden vi var så flinke med rasterbationen på TG06 fant jeg, dexter og SkyFex ut at vi kunne gjøre noe større av sistnevntes geniale Mario-kreasjon laget av papirlapper. Her er det snakk om et helt brett, som vil bli ganske mange meter langt og høyt. Så langt har vi tenkt å ta utgangspunktet i Super Mario World, og leveldesignet blir postet her straks vi er klare.
Vis hele sitatet...
Meget nice, tanken støttes helt og fult ut, lage shitten før TG eller under TG?

Sitat av ivioyner
Bør få avklart med security siden de visstnok var dasser i år og avslutta hele greia. Gledesdrepere.

Vi kunne jo hatt noe quiz-lignende greier med mer eller mindre obskure spørsmål fra dataverden og nff generelt - selv om det kanskje er litt vrient å arrangere med såpass støynivå.
Vis hele sitatet...

Sitat av Ond^Sofa
Haha. Hadde vært jævlig stilig å fylt opp to rekker (rygg mot rygg), og satt opp en slags portal i hver ende

Når det gjelder quiz, så er det bare å ta med stereo og mic
Vis hele sitatet...

Sofa'n har peiling

Sitat av Nichotin
En slags portal hadde selvfølgelig vært artig. Det viktigste er bare at det må avklares med crew slik at vi ikke får pes pga. brannsikkerhet.
Vis hele sitatet...

Trenger ikke være så jævla overdimensjonert, så lenge det er tydlig hvor rekka starter å slutter, kanskje med ett enkelt banner bare..

Sitat av vidder
To slike bannere i hver ende, bare en million ganger bedre enn den crappy logoen og fonten.

http://images.gfx.no/294/294063/P4072068-564x376.jpg
Vis hele sitatet...
No sånt ja, bare buet, fresht og større


Sitat av flexd
Noen som så de som hadde en slags "lapp" hengene over huet , med masse kinesiske symboler eller no?

Hva om vi hadde noe sånt for hver plass med nicket eller noe lignende? Hadde jo vært litt kult ^_^
Vis hele sitatet...
Det hadde vært jævla kult men fort tungvindt å få til tror jeg...

Sitat av JRP
nFF må få mer oppmerksomhet neste år. Jeg foreslår at det arrangeres en konkurranse, gjerne med syrebriller, kanskje ikke noe så ukontrollert som et løp (selvsagt skal vi ha løp i tillegg). Og at denne konkurransen samkjøres med Vision, og at den kjøres på scena. Vi klarte nesten å få det til i år.

Ideer til en slik konkurranse kan for eksempel være en rekke oppgaver som krever koordinasjon, stabling av objekter o.l.

I tilegg har jeg en annen ide, denne er rappet fra lan-gjengen jeg har vært på TG med tidligere. Hvert år har de TULC, the Ulimate LAN Challenge. Det er en onlinebasert greie, der man har lang liste over oppgaver. Man har en konto, og når man har gjort en oppgave kan man krysse av at oppgaven er gjort....Det er også statistikk tilgjengelig på hvor mange oppgaver hver og en har gjort, og hvem som har gjort flest oppgaver.
Vis hele sitatet...

Høres helt russeknute ut og ingenting er så bra som en intern konkuranse blandt nFF'ere om å fylle ut ett skjema med sære ting å gjøre på ett lan, høres morsomt ut, man burde kanskje enda til kunne lage teams å sånn for sammarbeid


Sitat av nikita
Beklager så meget om jeg har tråkket noen på tærne! Det var ikke meningen å gi kritikk! Så om noen har følt seg støtt av innlegget mitt - beklager, det var ikke min intensjon overhode.

Flott at miljøet er slik det er. Det viste jeg ikke, og sånn sett var det kanskje ikke særlig glupt å uttale meg om det. Trekker forslaget med øyeblikkelig virkning.

Kan ikke for understreket dette nok; jeg mente ikke å tråkke noen på tærne!
Vis hele sitatet...
Javist vi behandler utenforstående uten peiling (søppelnerder) som de forjener å bli behandlet, som søppel men har du litt i hodet blir du huka inn på minuttet, vi er egentlig ganske digge alle sammen, om du tar til høyre etter glasshuset.

Sitat av Antim0n
Om noen presterer å ta med seg en TV nedover kan jeg bidra med gamecube, 3 kontrollere og super smash bros. melee. Det tar grundig av.
Selv tror jeg ikke jeg klarer å få med meg TV på lasset, men man vet aldri...
Vis hele sitatet...

Tenkte på net selv nå netopp at noen burde dra med en xbox, ps2/3 eller wii til neste år så vi får lekt litt med konsol også, nff-compo i wii-boxing ellerno hadde herja værre



Edit: sorry for omg-mass-quote-shizzle..