View Single Post
Sitat av Nichotin
Nå som TG08 nærmer seg tenkte jeg at jeg skulle starte en tråd om hva som har blitt drøftet så langt.
Vis hele sitatet...
Først av alt, LOL! Det er EVIG lenge til TG08.

Uten å ha vært på TG tidligere, kan jeg si det at jeg synes det blir litt kjedelig utover kvelden ofte da jeg ikke er såå spill freak, og heller ikke har noen spesielle talenter innen de andre compoene (bortsett fra sang og spise compo (hehe)). Man kan selvfølgelig stille spørsmålstegn ved hvorfor jeg da i helvette er på LAN party, men jeg ønsker å treffe nye folk rett og slett. Kanskje til å med utivide min omgangskrets. Poenget mitt er bare det at det hadde vært kjekt med tiltak som gjør det lettere for de mer sjenerte (les: meg) å komme i kontakt med andre enn pc-skjermen.

De som sliter aller mest, er gjerne de som ikke er "inne" i miljøet her, og som kanskje er ganske grønn på en del områder. Jeg vil derfor foreslå en slags fadderordning der kanskje VIFs, eller andre ressurspersoner kunne fått ansvaret for en eller to de skulle ha et øye til. Trenger ikke å være noe big deal, bare snakke med litt, kanskje invitere med på en liten tur i skipet elns. Ikke alle er gjerne så trygg på seg selv at de tørr å ta kontakt med folk. Og for all del, virker kanskje teit, men jeg tror det hadde funket bra. Er kanskje greit for en ny freak som ikke henger 24/7 på IRC channelen eller har praktisk talt bodd på forumet i et par år å komme på et arragemang type TG.

Håper dere forstår hva jeg mener!
Sist endret av nikita; 11. april 2007 kl. 22:29.