View Single Post
Uansett hvor mye info man har om seg selv fra starten,vil ikke dette gi deg noe mer info om hva som vil skje i fremtiden. Dette er pga at alt som skjer med deg/dere er avhengig av andre. Husker ikke helt hvem som sa det men, det var en eller annen som kom med at man regne ut når man skulle få sitt førstek kyss. Jeg vil si dette er rimelig idioti og si ettersom det FAKTISK avhenger av en helt annen person enn deg. Så all denne info du har om deg selv vil forsatt ikke påvirke et annet individ til å kysse deg i en alder av 17 år. Ja jeg fatter tankegangen din stormen, men det lar seg ikke regne fram til hva som skal skje med deg annet enn sykdommer og kanskje når døden vil intreffe. Men dette med døden har selfølgelig også noe med hva andre ville komme til å gjøre. Det kunne hende du ble kjørt over av en bil en eller annen dag, og da ville jo denne fastsatte dødsdagen din ikke stemme helt overens med det du kom fram til. Ja dere tar sikkert poenget mitt, det er umilig å si hva som vil skje med hvert enkelt individ...

edit: ja jeg skriver rotete, ikke ta det opp.