View Single Post
Jeg må beklageligvis på et punkt støtte denne teorien.
Som kjent er alle våre handlinger reaksjoner. Og for at en reaksjon skal kunne finne sted må det ha vert en aksjon (en forløper). Etter min mening trenger nødvendigvis ikke en aksjon å ha bare en mulig reaksjon det finnes nok mange forskjellige hvor av en blir "tilfeldig valgt" ved hjelp av et fenomen som kalles kaos. **Alså, om jeg nå skulle reise til Las Vegas og vinne meg søkkrik på tærningspill. Tror jeg at handlingen å dra til Las Vegas egentlig er en reaksjon ettersom det må ha vert noe som fikk meg til å dra dit (Dette er alså bestemt). Men hva som angår det faktun å vinne ved hjelp av en tærning tror jeg ikke dette vil være forutbestemt ettersom tærninger ikke følger noe logisk mønster, men blir styrt av kaos fenomenet.** Derfor tror jeg at Aksjon - Reaksjon "rekken" ikke er det eneste som styrer verden jeg tror "rekken" av handlinger er brutt opp av momenter med kaos.
Det ble litt rot i hode mitt dette, men jeg håper dere forstår teorien min. jeg håper også på tilbakemelding. (Er det noen som har en liknende oppfatning av dette som meg? )