View Single Post
Godt med smør
Trådstarter
482
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Flisespikkeri og kverulering ferdig med tenåringstraumer, da. Det er ihvertfall min anbefaling å vente til du er "voksen" (18-20 år), selv om dette er svært individuelt jevnt over så er det vanskelig å forklare hva som skjer oppi hodet ditt når du er ferdig med skole, myndig og har ansvar for kun deg selv, samt. frihet til å velge ditt eget liv. Jeg vil også påstå at utviklingen mellom man er 20 og 25 er langt mindre enn den som skjer mellom man er, f.eks, 16 og 18.

Det er bare å fyre løs for min del, men jeg synes at det faktum at du blir motivert av en slik "hunger" som du snakker om tyder på at du muligens kan få et uvettig rusbruk fremover. Det er lett å overvurdere seg selv, og det svir å brenne seg på det, bare ikke glem det.
Vis hele sitatet...
Utdanningsplanen min går nok fremover til jeg er 23-25 ser det ut til for tiden. Utdanningsmessig er ikke 18-20 mulig heller. Og så lenge venter jeg neppe.

Denne hungeren. er ikke så fryktelig gale, er jo ikke att jeg må ruse meg, er berre veldig fascinert, har tuklet med valium, rivotril, xanor, oxycontin, amfetamin såklart amfetaminderivat som ritalin, concerta, heroin, knips og cola. Sikkert ett par som er utelatt.

Men ja, vet ikke om det er lite eller mye i forhold til hva andre har prøvd her på forumet i min alder, det jeg vet er att jeg har som regel prøvd stoffene. Og ikke rørt de igjen, amfetamin holdt på å bli noe av. Men ikke på nært livsstruende. Men merket mentaliteten såvidt av en som er avhengig. En prøvesmak av det vidunderlige livet som avhengig. Fristet ikke : / heroin 1 gang. Kola ble ett par ganger, og alt stort sett sporadisk. Det som har holdt seg ved meg er denne bruken av cannabis i ny og ne, måned på måned av typ bruk, altså ikke direkte 30 dager på, men en helg + ett par dager så venter jeg en måned eller to.

Ellers har jeg prøvd 2g med pepper og 5 valium som fyfy stoff på en 6 måneder nå. Ellers har det vært den bruken av brunt, og bare alkohol nyting i feriene. (jul o.l aldri i helga)

Så jeg er kanskje rimelig naiv, men jeg liker og tro att avhengighet ikke er så aktuellt for meg, sjangsen er der, har møtt flere emosjonelle nedturer hvor det har vært fullt mulig og ruse seg. Men aldri gjort det. Vet bare att det ikke er sånn man takler det.

Så den lysten til og prøve noe nytt tror ikke jeg er tegn på en avhengighet, men som sagt her er dere mer erfarne enn meg, jeg er FLAT. Vet ikke dritten om det, nå har du vertfall mer info og trekke konklusjoner på.

God natt.