View Single Post
Godt med smør
Trådstarter
482
Samme tanker, nye mål og regler.

Skal begi meg ut på det psykadeliske plan, bestemt, kunne gjort det nå kommende ferie. Det skjer ikke, selvom jeg føler meg klar, venter jeg til sommerferien ferien, føler ikke jeg får ett nytt paradigme som jeg har hatt, der jeg fann ut att sopp og lsd ikke er så sinnsykt farlig, og er mulig for meg å prøve. Har ikke flere tanker på området, har vridd og vrengt på spørsmålene.

Men noen nye regler. Når jeg skal begi meg ut på psykadelika, er DMT, totalt ute av spørsmålet. Kort tur, men er selve moren til DMT, går ikke for noe a la fear and loathing in las vegas, i sommeren blir det kanskje inntak av psykadelika 1-2 ganger? alt etter hva jeg føler er påpasselig, skal ikke trippe til jeg får noe ut av det, men DMT blir ikke rørt, Det tror jeg ærlig talt ikke blir rørt før ute i 25 års alderen, det tror jeg. Men jeg tviler selv da.
Sopp tror jeg blir første stoffet mitt, ikke like lang tur som lsd, ikke like hektisk som salviaog som det ble så elegant formulert "gli inn i en potensielt fantastisk verden"

Hva jeg håper på å oppnå vet jeg ikke, vet bare at dette er ett verktøy som passer glimrende for meg, og som jeg føler meg klar for. Nytt syn på diverse saker, gode minner eller hvem vet, bedre matteforståelse? har ikke peiling helt hva jeg skal oppnå, men vet sånn cirka hva jeg begir meg ut på. Eller, vet i så stor grad som er mulig før jeg har prøvd.

Tror ikke jeg blir stort mer klar.

Kommer sikkert jevnlig til å oppdatere topicen så erfarne psykonauter, stay online
Sist endret av Apeloff; 27. januar 2009 kl. 20:16.