View Single Post
Skjønner hva du mener, din type angst (Det at du ikke vet hva den skyldes) er vell spesielt hva de brukte LSD for og kurere før i tiden da det var lovlig.
Jeg vet dog ikke om det er vits og velge Ibogaine framfor andre halusinogene hvis det ikke er for og "kurere" avhengihet.

Hvis du velger og prøve, så er det viktig at du har tatt alle slags forhåndsregler, ikke fordi det er så stor sannsynlighet at det kommer til og ende i katastrofe - men så du føler deg trygg=) Så les, les, les, fortsett med psykologtimer og kanskje du lærer noe om underbevistheten din.

Uten og bagatelisere "bad-trips" så sitter du vanligvis ikke igjen med syke traumer fordi du har hatt en litt kjip opplevelse, i ditt tilfelle med angst og depresjoner er jeg ikke helt sikker på hvordan det vill gå utover deg, men det vil jo sikkert ikke bare bli en dans på roser uansett, det og få selvinsikt i underbevistheten eller fortrengte traumer kommer ikke flyvende hvis du eter en kurv med sopp men krever at du konfronterer noen kanskje kjipe opplevelser e.l.

Det kjipe tripene kan ofte være like lærerike har jeg lest, uten og ha noe first hand information bortsett fra mine få tripper=)
Sist endret av torsken; 8. mars 2008 kl. 00:38. Grunn: Leifer:(