View Single Post
Ok, Crayden, kan ikke svare på alt nå med en gang. Må undersøke litt først. Men starter med dette:

At noe er patentert betyr ingenting. Det er nemlig ikke et krav at noe virker for å få det patentert. (Ja, jeg vet du ikke hevdet dette, men jeg vil allikevel få det klart.)

De sidene du viste er jo helt klart og tydelig bare juks og fanteri. Vil du virkelig ha meg til å tro at den personen som har denne fantastiske teknologien har en hjemmeside med et såpass stygt design på en gratis server og i tillegg har en aol-mail? Dette burde være en liten indikasjon synes nå jeg.

I tillegg så er falske bilder og filmer utrolig enkle å lage.

Si meg noe. Hvis det finnes "free energy devices". Hvorfor er det ingen som bruker de?! Hvorfor har vi fremdeles kraftverk? Du kan også spørre de som vil ha oss til å tro på dette hvorfor boligene deres er tilkoblet strømnettet.

Med en datamaskin kan man alltid regne seg fram til hva som skjer så lenge man vet den nøyaktige tilstanden den er i (så lenge det ikke skjer bit-feil). Men det kan ta utrolig lang tid å gjøre dette, eller så vet man rett og slett ikke hva som er tilstanden. En datamaskin er 100% deterministisk. Det er det ikke tvil om.

Som jeg har sagt før, jeg argumenterer ikke for at determinismen eksisterer. Bare for at den _kan_ eksistere.

Det der med firkanten og streken og hva det har å si for determinismen skjønte jeg ingenting av. Og det tror jeg ikke så mange andre gjorde heller.