View Single Post
Sitat av TheTsar Vis innlegg
Jag har bevist at han er det, men du har bevist at du kan kverulere bort alle mine bevis.
Vis hele sitatet...
En påstand om at du har hørt han si det er et bevis? Jeg var på et møte med Vladimir Putin en gang hvor han sa at du er KGB-agent. Kan vi arrestere deg nå som jeg har bevist at du er KGB-agent?

Sitat av TheTsar
Jeg har fortalt deg om settingen der det fant sted og også nevnt andre deltakere på samme KURS.
Vis hele sitatet...
G. W. Bush, Nelson Mandela og Fidel Castro var også på møtet. Jeg må si jeg liker denne bevisførselen, altså! Så lettvint, da gitt!

Sitat av TheTsar
Men hvis du ønsker så kan du sjekke AUF sitt historiske arkiv over kurs og møtevirksomhet ved Sørmarka kurs og konferansesenter eller hva det nå heter idag og du vil finne dette kurset jeg snakker om. Kurset het "Politiks skolering" så vidt jeg husker og Thorwald Stoltenbergs foredrag om NWO var en del av dette kurset.
Vis hele sitatet...
Hvis du sjekker russiske myndigheter sitt arkiv over møtevirksomheten til Putin så vil du se at han hadde et møte i Russland på nittitallet. "Politisk møte" tror jeg å mene å huske at det het. Putin avslørte i dette møtet at du er KGB-agent.

(Skriv i det minste navnet hans riktig, jeg har allerede korrigert deg på det, og det tar seg dårlig ut for din del)

Sitat av TheTsar
Han snakket som tidligere nevnt om Ny Økonomisk verdensorden.
Vis hele sitatet...
Eller.. kanskje globaliseringen av økonomien..? Lett å blande sammen!

Sitat av TheTsar
Når det i tillegg til denne underbyggingen også er enighet mellom oss om at Thorwald Stoltenberg var medlem av Bilderberger group og Rockefeller, som er en av grunnleggerne av denne gruppen har gått langt i å påstå at gruppen faktisk har NWO som mål så kan jeg ike se at du noen gang vi godta mer bevis selv ikke om Stoltenberg selv fortalte deg det.
Vis hele sitatet...
Ja, men du.. Ettersom du er påstandsytrer, og helt sikkert har nettsiden oppe allerede, kan ikke du bare poste link til den offisielle, eller i det minste troverdige (som i ikke bare en samling med udokumenterte påstander om konspirasjonsteorier), siden hvor Rockefeller påstår at Bilderberg-gruppen har som formål å skape New World Order som skal overstyre alle tidligere maktorganer i hele verden og utnytte alle de svake i samfunnet med sitt kapitalistiske maktmonopol?

Sitat av TheTsar
desutten er du fortsatt jkun opptatt av å snakke om mine beviser som du så lett bagatelliserer. På tide at du kanskje kommer med dine egne beviser på dine påstander.
Vis hele sitatet...
Leste du innlegget mitt om påstand vs bevis, bevisbyrde og denslags herk?

Sitat av TheTsar
jeg har følgende utforing til deg. Og om du klarer det skal jeg innrømmee at du har rett:

1. Legg frem dokumentasjon på Bilderberger groups formål og politiske charter.
Vis hele sitatet...
http://www.businesswire.com/portal/s...46&newsLang=en

Sitat av TheTsar
2. Legg fram dokumentasjon på Stoltenbergs formål med å være medlem i denne gruppen.
Vis hele sitatet...
Det eksisterer neppe slik dokumentasjon. Men ettersom det er du som kommer med en påstand om hva hans formål er, så er det du som må fremlegge dokumentasjonen. Det var det bevisbyrdegreiene, vet du.

Sitat av TheTsar
3. Legg fram kilder som viser hva Stoltenberg har oppnådd innenfor de overnevnte punkters målsetning gjennom praktiske resultater.
Vis hele sitatet...
Oppnådd? Det er ingen annen hensikt med Bilderberg-gruppen annet enn politisk diskusjon, så hva skulle det være å dokumentere? Det ser du ut fra dokumentasjonen over. Igjen er det du som påstår at han har oppnådd et eller annet spesielt, og det er igjen du som må dokumentere.

Sitat av TheTsar
Hvis jeg har feil i mine påstander burde overnevnte dokumentasjon lett gi deg mulgihet til å bevis at jeg har feil.
Vis hele sitatet...
Og du burde veldig lett kunne dokumentere at du ikke er KGB-agent, hvis så var tilfelle!