View Single Post
De på ibogaworld.com sendte i en stor anonym konvolutt med masse ark der posene med ibogain lå blant arkene slik at Utenifra ser det ut som en konvolutt med kun ark. Samt et skriv om det du har bestilt.

Takk for info om antidepressiva, jeg har gått på antidepressiva til og fra i årevis, men har vært noen dager uten nå. Får vente noen uker før jeg prøver å mikrodosere. Har også kutta mye ned på subutexen uten at eg har fått de store plagene av det. For min del tror eg at eg må ned i under 4 mg subutex/dag for å kjenne skikkelig abstinenser.

Skulle likt å finne en side der det står ordentlig info om mikrodosering, vanlig dosering, hva man må gjøre i forkant osv.

De på ibogaworld ga meg en liste med forskjellige vitaminer og noe greier eg skulle ta før ibogatrippen, og at man skulle faste 24 timer før inntak, evt spise lette ting som yogurt og suppe døgnet før inntak på en full dose/ ikke mikrodosering. Og at man kunne svelge det ned med det meste utenom vann. Helst noe surt, som yogurt eller grapefrukt. Eg har kjøpt kapsler på eBay så eg slipper å kjenne smaken