View Single Post
Sitat av Luric
Jeg føler meg veldig igjen i detta. Men som du sier at man tripper på seg selv på flein, så gjør man ofte det på hasj også. En litt Ut av deg selv opplevelse, der man sitter og tenker på hvordan man har det, hva man vil bli for noe og at ting har stått litt på stedet hvil i litt for mange år. Og at man tror dette har noe med hvem du er som person. At man ønsker og utvide seg selv både personlig og mentalt. Bli ny på 15 dager formel. Litt lei av det meste og vil gjøre noe nytt følelse, når jeg får en sånn tripp på hasj. Er ikke ofte men det hender. Tror ikke psyken min er sterk nok for flein. Tror dette vil forsterke selv-trippen uendlig ganger. Og det høres bare noia ut.
Vis hele sitatet...
var dette som skjedde hver gang jeg røykte på slutten av 1 år med hverdagsrøyking og det ble for mye ... psyken ble rett og slett for lav så tok en pause på par-3 månder ... hjalp veldig.. kommer alldri til å røyke hverdagslig igjen'
Kommer ikke til å prøve noe type psykedelika før jeg virkelig har stabilisert psyken og føler jeg er klar for det .. tror det tar noen år, men tror også det virkelig er verdt å vente.
Sist endret av jayforall10; 13. oktober 2008 kl. 18:19.