View Single Post
Sitat av Bomber Vis innlegg
Sitat av KEBL
Men rusen har sin pris, dere husker sikkert da en 17-åring, Kristiane Jakobsen, døde etter å ha sniffet lightergass (hun tok også sterkere midler, men det var lightergassen som drepte henne). Hun red ofte i stallen i nærheten av der jeg bor. Hun gikk på samme skole som meg, ganske lenge (en klasse over). Jeg kjente henne aldri direkte, men jeg har alltid visst hvem hun var. Men å stryke med allerede 10 dager før 18-årsdagen er tidlig.
NB! Tilfellet over var tilfellet der det kom klart fram at barnevernet ikke lever opp til navnet sitt. Man skal jo ikke trenge beskyttelse mot beskytteren...
Vis hele sitatet...
Kondolerer for tapet. Men fortsatt, det å sniffe lightergass er ren idioti, og mange ganger kan man ikke skylde på andre en seg selv. Jeg er personlig usikker på om det å gi heroin til heroinister er riktig vei å gå, men jeg er fortsatt åpen for at det kan være en bedre løsning en å gi de metadon som er mer giftig enn heroin. Det eneste jeg tenker er at en som går på metadon trenger det bare 1-2 ganger om dagen isteden for 4-6 (?) ganger om dagen for en som går på heroin.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig i det du skriver. Men kampen mot narkotika blir hard! Tar man den første dosen, blir den siste dosen sannsynligvis den som dreper deg.