View Single Post
Siden jeg ikke har fått svar på en annen tråd der det sto om Ritalin så åpner jeg en ny

Prøvde min første tablett med et ulovlig preparat hos en kompis med ADHD. For han så er det selvsagt beroligende, men for meg så merket jeg ikke så mye mer enn at jeg ble mer snakkesalig enn vanlig. Var litt rusa på alkohol i tillegg, men følte litt at alle bekymringer på en måte ble borte og at jeg jabba og prata som en foss, la ut i det vide og breie om alle sorger, bekymringer og gleder. Har aldri vært så snakkesalig før.

Det sto skrevet på en annen tråd at man ble deprimert, sløv og slapp samme dag eller dagen derpå av Ritalin, men det merket ikke jeg noe til har følt meg helt pigg både igår og idag. Handla gaver og stått i, stoppa å prata med folk jeg kjenner og følt meg normal.

Var bare en tablett jeg tok, den inneholdt ca 10 mg tror jeg. Er ikke ute etter å ruse meg på den, men er interessert i effekten.
Har noen spørsmål:
Kan det være at jeg har en eller annen form for diagnose som denne hjelper på?
en tablett iblant er vel for lite til å være farlig eller avhengighetsskapende?
Har slitt litt med sosial angst og vært redd for å kontakte jenter og være sosial på byen. Kan det være at den får motsatt virkning på hvordan jeg er til vanlig?
Hvor lenge vil effekten vare?
Er for gammel til å gidde å bruke den i enhver sammenheng, men tenkte å bruke den som et hjelpemiddel til å bli bedre sosialt og komme over kneika.
Ble kraftig mobba og trakassert i yngre dager så mulig den hjelper hjernen mot angst og fobier jeg har dannet?
Jeg blir ikke agressiv av å ta en tablett ute på byen?
Vilken effekt har en tablett på "vanlige" folk? Kommer ikke til å knuse den og dra den inn nesen. Spiser kun en tablett.

Fant ikke svar på dette da jeg søkte.
Sist endret av Attrakt; 23. desember 2008 kl. 14:23. Grunn: La til litt