View Single Post
Du kan lese om bivirkninger, overdosering og egentlig det meste på felleskatalogen. Sobril er svake piller, hvis du skal ruse deg på pillene så er ikke 60 mg for stor iallfall. Det er vanskelig for meg og alle andre og si hva som er stor dose for deg, men jeg tipper du blir passe rusa av 60 mg. Kan tenke meg at ca 3 sobril tilsvarer en blåvalium. Hvis du har tilgang på hasj så er det deilig og ha ved siden av, da trenger du ikke like mange piller heller.. Du burde vel kanskje begynne på 30 mg og se ann formen, og justere, spise flere hvis du har lyst. Det er jo kjekt og ikke bli heeelt kake hehe.

Det er langt fra umulig og ta overdose på benzo, tror vel kanskje det er det flest folk dør på overdose av. Grunnen til det er at det ofte blir blandet med andre rusmidler. Og det som er med piller er at når man først har spist noen så spiser man de andre som drops, siden mange av funker som angstdempene driter man bare i det. 'Det skjer jo ingenting, blir bare fett, jeg dør jo ikke!' ikke sant..