View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
Vil anbefale å vente så lenge som mulig. Helst til etter man er 25 år - om man ikke snubler over en autentisk ayahuasca- eller ibogain shaman før den tid..

Det er ikke det at du garantert vil få badtripp - men at du garantert vil få mye mindre ut av det.. Eventuell innsikt man får i tenårene på psykedelika kan også lettere få en usunn innvirkning (type syre-ego). Mitt råd er å vente. Selv om du har skjeggvekst som en 30 åring så er du fremdeles en tenåring som egentlig ikke trenger å trippe.

Ser at du allerede er godt i gang med narko-eksperimentering så hva man sier her har nok lite å si uansett. Mitt råd er derfor å ta sopp eller LSD (ikke plastikk-syre som 2cb)..

OG psykedelika som helbredelse for din psyke er en long shot. Det er helt bingo om det vil hjelpe deg eller forværre ting for deg. Med mindre du tar det sammen med en erfaren sjaman med terapeutisk erfaring så er det tryggeste du kan gjøre for psyken din - å vente.
Vis hele sitatet...
Det at du kaller 2-cb for plastikk-syre får meg til å lure. Hva slags opplevelse har du hatt med det stoffet som får deg til å si det? Og hvorfor anbefaler du noe som er kjent for å gi "mindfuck", isteden for 2-CB?