View Single Post
forundrer meg over uvitenheten, selvfølgelig mange som kommer med gode poeng, men flere av disse sprøytebrukerene som får undervisning i hva og hvordan man gjør. og hva som er farlig? det er veldig individuelt, selv er jeg en halvgammel speedfreak, levde et normalt liv, med jobb, dame, jobb, bil osv. men nåla var en stor del av livet mitt, til det gikk til helvete og behandling x2 var et faktum. ingen hadde trodd det, og plutselig var jeg uten dame, uten jobb, uten tak over hodet. nevover bakken kommer jævlig fort. jeg tenker fortsatt på speed, hver dag, men suget blir svakere og svakere for hver dag som går. nykter på 15mnd nå. og det som forundrer meg mest er at noen kan si "bruker" og misbruker ikke er det samme.. den samme innstillingen hadde jeg også tidligere. stikk fingeren i rompa og kjenn på drittlukta. du er ikke noe bedre om du er en bruker eller en misbruker, det er det samme. kun uvitenhet og benektelse. Du er en Narkoman, uansett om du ligger i rennesteinen eller om du sitter som direktør i Statoil.