View Single Post
Sitat av Iamnaabcake Vis innlegg
Er det fortsatt mulig å finne fleinsopp?
Vis hele sitatet...
Som Mentalmelt sa : Litt tidlig enda Prøv å lete på høsten heller =)

Hvis du bor i Stavanger foreslår jeg heller at du prøver å kjøre rundt på Jæren og se etter Ku og heste-jorder.

Hvor mange sopper trenger 2 rookies CA? Vet det er et vanskelig spørsmål, men vil ikke ha for lite, og ivertfall ikke formye.
Vis hele sitatet...
0,5-1,0g Tørket Spiss Fleinsopp pr. person.

Er det bare å koke opp en ønsket mengde vann, og hive de ferske soppene oppi, la det trekke 5-10 min så skal alt være klart?
Vis hele sitatet...
Det er en måte, du kan også bruke tepose eller en klemme (husker ikke hva det heter)

Hvor lang tid burde jeg ha fra jeg spiser soppen til jeg er 100% edru?
Vis hele sitatet...
Varierer, men det nærmeste du kommer er nok når du står opp dagen etter trippen.
Men med en dose på 0,5-1g Tørket Fleinsopp, vil jeg tippe at du er sånn passe greit nede etter 4-6 timer.

Kan fleinsopp slå ut på urinprøver?
Vis hele sitatet...
ja, men det kreves spesielle pisseprøver for å finne ut hva du har tatt. Disse er også dyre for staten, og vil neppe bli brukt for å påvise at en (u)skyldig 18-åring har spist 1g flein. Er vel mer ment for mer alvorlige saker.

Det ligger i urinen 1-3 dager etter inntak.


Tenkte å ha med en annen kompis jeg stoler på, en som er hakket sterkere som evt kan roe meg ned/holde meg igjen hvis jeg skulle trippe helt og finne på å stikke av elns.
Vis hele sitatet...
En tripsitter altså? er ikke lett å roe noen ned når du selv er på tur
Sist endret av Vandringsmann; 11. januar 2011 kl. 00:08.