View Single Post
Heisann. Jeg og en kompis har tenkt å teste ut fleinsopp en av de neste månedene. Bor i Stavanger området, er ca 3-5 grader ute for tia med lite snø og masse vått gress. Er en kirkegård her jeg bor, og store marker. Både flate, og noen litt mer ujevne. Er det fortsatt mulig å finne fleinsopp? Hvor mange sopper trenger 2 rookies CA? Vet det er et vanskelig spørsmål, men vil ikke ha for lite, og ivertfall ikke formye. Er det bare å koke opp en ønsket mengde vann, og hive de ferske soppene oppi, la det trekke 5-10 min så skal alt være klart? Vil bare legge til at jeg er 18 år og bor enda hjemme. Hvor lang tid burde jeg ha fra jeg spiser soppen til jeg er 100% edru? Kan fleinsopp slå ut på urinprøver?

Har lest mye om fleinsopp, og har bestemt meg for å prøve. Det er ikke noe galt med psyken min, og tror jeg kommer til å takle det fint. Tenkte å ha med en annen kompis jeg stoler på, en som er hakket sterkere som evt kan roe meg ned/holde meg igjen hvis jeg skulle trippe helt og finne på å stikke av elns. Takker for svar
Sist endret av Eralis; 10. januar 2011 kl. 23:18.