View Single Post
Masse litt ugjennomtenkte ting som sies her syns jeg.
De aller fleste legal highs har en effekt, men kun noen har en så sterk effekt at det kan sammenlignes med "the real deal". Personlig har jeg prøvd flere legal highs som har gitt mye mye mer effekt en pot, slik som HBWS, Salvia og LU Doves.
Som regel er det lov å importere intill 3 mnd med ting som regnes som legemiddler, og det meste av legal highs inneholder urter, kjemikalier osv som enten står på norsk urte - legemiddel - eller narkotikaliste.
Jeg tror ikke legal highs er mer "hardt" mot kroppen enn noe annet er det. Bare fordi noe er naturlig gjør det ikke mindre skadelig - weed for man f.eks som vist i senere tider økt kreftfare av osv. De fleste stoffer/rusmiddler er skadelige. Personlig stoler jeg mer på legal highs enn A-Class når det gjelder skadevirkninger. Den kjemikalien som trigger senvirkninger kan like godt oppdages i weed 20 år senere.
Produkter jeg personlig mener funket fint som jeg har fått er:
Hawaiian Baby Woodrose Seeds
Salvia Divinorum Extract
LU Doves party pill (helt fantastisk virkning)
Spice Gold (sterkere virkning enn weed)
Toke XXX (veldig sterk virkning)

Sjekk ut www.legithit.com , mye bra der, men meld deg inn på forumet og les litt og spør alltid før du kjøper noe for det er mye der som ikke er verd penga.
Cheers