View Single Post
Bedre å være ruset enn å være utstøtt fra familiære sammenkomster, og ta selvmord. For det er det mange som gjør. Jeg hadde hengt meg for lenge siden om ikke rusen fikk meg til å treffe familien. Jeg synes broren til TS burde ta seg en bolle, eller helst en narkotisk tablett. Det belastede begrepet «rus» er medisin og en livredder for ekstremt mange mennesker – noe både leger og resten av dere moraliserende grauthuer ikke ser ut til å forstå. Vil dere se traumatiserte barn? Greit: Når en død, utstøtt onkel ligger i en kiste.

Og hva pokker er galt med dere? 2 mg alprazolam, liksom ... Det er ingenting. Selv en person uten toleranse ser ikke særlig «ruset» ut på den dosen (og TS har massiv toleranse). Tror dere seriøst barn blir skremt av noe slikt? Et forbanna hysteri. Er dette en episode av Dr. Phil?

Selv er jeg alltid god og ruset i familieselskap, også med barn til stede. Anbefales sterkt, for dem som trenger det. Og alle ler og har det ordentlig trivelig sammen. Ingen gråtende, traumatiserte barn der i gården. Bare latter og glede. Jeg støtter deg, TS. Faen for noen sveklinger og nerder dette forumet oversvømmes av for tiden. Jeg blir forbannet og kvalm av å lese de ynkelige svarene deres. Damene på kvinneguiden.no slår dere ned i støvlene ...