View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ja, dette er jeg sikker på!
Jeg -så- da det ble dryppet på og ettersom det ikke funket første gangen, utelukker jeg LSD.
Det var en ganske klar væske som ble dryppet på.

Det var en gang 2002 at dette var i byen. Jeg vet også at det fantes andre steder i Norge på dette tidspunktet.
Dette vet jeg pga. forumet

edit:

Jeg er ikke sikker på at det var meskalin, foruten om at det var mange personer som hadde dette i en liten periode.
Men jeg er sikker på at det ikke var LSD.

editx2

Var inne på erowid å sjekket nå, og da jeg så bildene nedest på siden [Image Vault] husker jeg at jeg sjekket dette den gangen i 2002.
Har ikke lest om mescalin siden!.
Men - jeg husker disse bildene som ligger der, og husker også at jeg synest det var rart at det ikke fantes bilde av flytende mescalin den gangen også.

Når jeg tenker meg om, var denne væsken som ble dryppet/penslet på, litt tjukkaktig, ikke helt klar, men heller ikke noe farget stoff.

Editx3

Jeg sitter nå med han jeg først inntok stoffet med første gangen.
Han klarte å friske opp hukomelsen min og jeg tok feil ang farge på stoffet.
Sukkerbitene var bløte, med en grønnlig farge på dem.
Jeg er fargeblind/svak - der grønt og rødt er de farger jeg sliter mest med å skille fra andre farger.

Kameraten min, som sitter ved siden av meg nå. Forteller at de var "plastfolie" grønn.
Ergo, trekker jeg tilbake min påstand om at det var en klar væske uten farge.
2002 er lenge siden og hukomelsen er der etter.'
__
Tråd starter : Beklager at tråden din gikk en smule way of topic nå, - men ettersom det ble en diskusjon rundt hvorvidt det var mescaline eller ikke velger jeg å svare.
__
Slaktern: Etter å ha sjekket videre på erowid, kan jeg med 99,9% sikkert konkludere med at det vi fikk var mescaline og ikke LSD eller noe annet.
Sist endret av spQ; 18. september 2007 kl. 18:21.