View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av alexnorge
kan ikke være meskalin, er ikke mulig og få plass til det på en/to sukkerbiter, syntetisk meskalin er utrolig sjeldent, man trenger to STORE kapsler for og få en ordentlig dose "ren" meskalin, det du har fått er noe annet, finnes veldig mange psycadeliske kjemikalier...
Vis hele sitatet...
At du gidder å diskutere på noe jeg postet 17. september 2007 forstår jeg ikke. Samtidig kan jeg ikke forstå at du kan si dette såpass bastant som du gjør.
Jeg _vet_ at det var meskalin jeg fikk i meg. Jeg vil tørre å skryte på meg en kurrant erfaring innen for psykedelia. Min første syre tripp spiste jeg i år 1999, etter den gang har jeg vært frelst for psykedelia. Noe som har ført til en evig jakt på alt innen for de psykedeliske stoffer.
Jeg vil også tørre å påstå at jeg klarer å skille LSD, Sopp, Meskalin og 2C-X stoffer fra hverandre. Sopp har jeg vært å plukket hver eneste sesong siden år 2001. Noe som selfølgelig har resultert i drøye, lange og fine høst kvelder år etter år.
Om du har problemer med å tro på dette, får det være ditt problem.

Som sagt, så er jeg 100% sikker på at dette var meskalin, ikke LSD eller andre stoffer. Hvorvidt det var syntetisk meskalin kan jeg ikke svare på, men hvorfor skulle det være umulig for meg å få tak i? Fordi det er sjeldent?
Er ufattelig mange bastante påstander om dette. Jeg skulle likt å se ansiktet ditt etter to slike sukkerbiter etter å ha vært våken i ca. 8 døgn i forveien.
Som sagt tidligere er det lenge siden jeg konsumerte disse. Ca. 6-7 år siden. Men ettersom det var en så bizzare opplevelse, kommer jeg aldri til å glemme den.
Som sagt, første gang jeg spiste dem fungerte dem ikke. Da tror jeg at jeg bare spiste èn. Andre gangen ble det med to, fordi èn ikke fungerte. Det tok ca. 3,5-4 timer før to sukkerbiter fungerte. Før det pluttselig så *bang* og jeg fikk de rareste illusjoner og hallusinasjoner.

Man kan ikke lese seg til erfaring.