View Single Post
En av mange metoder å ekstrahere meskalin fra peyote og san pedro

Ovenstående link er en metode å ekstrahere meskalin-sulfat fra peyote og san pedro. For de som har lest om ghb-oppkok av gbl, merk hvor mange likheter det er i prosedyrene, som foreksempel denne notisen her:

NOTE!! In NO CASE should any aluminium cookware, containers, or utensiles be used at any point in the process. Stainless Steel is the best bet.
Vis hele sitatet...
Videre er det te som er mest vanlig å ekstrahere peyote på, den ene gangen jeg fikk i meg det så var den ferdig brygget så det kan jeg ikke rådgi deg noe på, annet enn at du også i dette tilfellet skal være litt forsiktig.

erowids advarsel av en meget sjeldent tilfelle tror jeg

Merk erowids advarsel her hvis du skal prøve, let opp riktig metode å gjøre ting på og noter deg at dette er nok en sjeldent tilfelle, men klart det er greit å vite litt om ting en skal ekstrahere før en starter en ekstrahering. Om du kan spise den utenom vet jeg ikke, jeg var bare interessert i å gi en obs.

Ville bare si at det er flere måter å ekstrahere det på, men virker på meg at bruk av kasserolle eller kokesett skal en være litt obs på. Har ikke sjekka dette grundig siden de gangene jeg har forsøkt både meskalin og peyote har de vært ferdig, og vente i minimum 5 år fikk jeg høre på at en kaktus kanskje vil gi fra seg no knopper eller hva det kalles hakke jeg tålmodighet til ihvertfall. Slik jeg ble fortalt tidslengden hvis jeg ønsket å dyrke det selv. Så kjøp av produktet (meskalin) har vært eneste erfaring her gitt, med unntak av en gang peyote-te (men den var ferdig brygga av folk som kunne det da - jeg bare var heldig å fikk smake)

EDIT:
Lager du te - husk en bøtte
(Ikke en bøtte med te da - en tom bøtte når du tester teen).

Du vil skjønne hvorfor. Er du ute i naturen trenger du vel det ikke..

EDIT IGJEN:
Vær klar over at meskalin og peyote kan gi en rus du lett blir glad i, og i tillegg anbefaler jeg en sitter eller ihvertfall ikke tripp alene. Det er mine påstander, det fins sikkert mange som har helt andre meninger.
Sist endret av paranoy; 4. januar 2008 kl. 14:51.