View Single Post
Sitat av Sally Vis innlegg
Dersom det du bestilte står på narkotikalisten, så må du nok svare for deg. Og det kan nesten høres slik ut, ettersom du fikk brev fra politiet.
Mine pakker har blitt stoppet en del ganger, men det har bare vært tvilsomme varer som går under derivatregelen eller urtelisten. Da får jeg brev fra tollerne om resept, og så sender de det bare tilbake til leverandør etter noen uker.
Høres ikke ut som dette er tilfelle for deg.

Sjekk lovligheten med varen din. Er den på narkotikalisten, så var eller burde du være klar over risikoen.

Så lenge du bestilte det i ditt navn, med din adresse, eller med ditt visakort, så vil de nok klare å spore det til deg ja.
Vis hele sitatet...

Tack Sally. Det var det jag tänkte...

Jag visste itne att frön var olagliga i Norge när jag beställde de, utgick bara helt naivt att de var lagliga eftersom de är lagliga i Sverige.

Det hjälper antagligen inte att jag nekar känskap till fröna va? Om jag säger att jag inte visste att det var olagligt och att jag bara beställde de för att det är coolt att ha stående i hyllan, vad kan jag få för straff? Får jag något mer än böter och får min arbetsgivare veta något?