View Single Post
Sitat av |24/\/\0
- Han begynte å tisse i buksa. Det var da han tok ut penis av buksa og kom til skade for å tisse litt på skoen til en ambulansefolkene at de reagerte. Han ene ropte: «Din gris. Der mistet du sjansen din», forteller Foss.-

Kommentar: Denne lille detaljen ble bevist utelatt fra de flest avisene i etterkant av hendelsen. Ali urinerte på ambulansepersonellet. Hvorfor brydde ikke journalistene seg om å viderformidle denne lille detaljen? Passet den ikke inn i "rasist vinklingen" som de fleste avisene ønsket å forfølge?
Vis hele sitatet...
Første avsnitt der er jo så godt som NØYAKTIG det jeg har sagt hele veien, og har stått i stort sett alt jeg har sett av aviser. Forøvrig oppgir du fremdeles ikke noen kilde, som jeg har bedt deg om når du kommer med påstander. Men for all del - akkurat dette kan man lese i stort sett alle aviser, og støtter jo bare det jeg har sagt hele tiden, men skulle du ikke egentlig komme med noe som støttet DINE påstander?

Dagbladet hadde ett bilde av Ali liggende blødende på bakken, med overskriften, "Slik forlot ambulansepersonellet Ali". Noe som slettes ikke var tilfelle. Ali stod oppreist og var ved bevisthet da ambulansen dro fra stedet. Direkte løgn fra Dagbladets side.

Nytt utdrag,

- Av Oslo politidistrikts minuttlogg fremkommer det at ambulansepersonellet ikke ønsket å se nærmere på fornærmede, og mente at han ikke hadde behov for deres tilsyn siden han sto oppreist. Ambulansen reiste deretter fra stedet, skriver politiet i en pressemelding torsdag.-
Vis hele sitatet...
Kjære deg. Å stå oppreist og å være ved bevissthet er to forskjellige ting, og at man står oppreist vil, som også denne saken viser veldig tydelig, ikke si at man ikke kan ha svært alvorlige skader. Det er bare å se bittelitt på saken, så burde du innse at dette er sånn det er. Fyren stod oppreist på et tidspunkt - ingen tviler vel på det? Og, fyren viste seg å ha svært alvorlige hodeskader, og det er det vel heller ingen som tviler på? Så da skjønner jeg ikke hvordan det går an å påstå noe annet enn at ambulansepersonellet virkelig dreit på draget når de dro fra stedet fordi han stod oppreist?