View Single Post
Sitat av wack
Matthiesen, var stormen som henta opp 'jorda var flat-opplegget'.
Er selv en kritiker. men når man ser sammenhengen med symbolene, hvem som grunnla landet, og alt dette. Og jo, man kan hente mye informasjon og beviser ut i fra en film. Men hvorfor skal dere på død og liv nekte å ta en titt? Er det noe du ikke forstår deg på er jo det beste du kan gjøre å sette deg ned og se det jeg har sett. Meninger kommer av erfaringer, kunnskap og ting som har skjedd deg, og siden dere ikke har orket å engang ta en titt skjønner jeg godt at dere er skeptiske.
Hvorfor skal frimurerne absolutt forholde seg hemmelige? Er det ingen av dere som i det hele tatt får lyst til å gå litt dypere inn i temaet når man stiller slike spørsmål, men blir nektet svar?
Jeg mener nå ihvertfall at Dokumentarer er en god ressurs for informasjon, sålenge du får vite hvor informasjonen kommer fra og sammenhengen.
Det er ingen av disse teoretikerne som prøver å presse sine meninger inn i hodet ditt, det er helt opp til deg å trekke egne konklusjoner ut i fra det du får presentert.
Samme er det med meg, prøver bare å få dere til å ta en titt
Vis hele sitatet...
Jeg prøver å få tak i filmen, men den er faktisk ikke så lett å få tak i. Ikke så mange som seeder den, og pga det tenker jeg også at den heller ikke er så bra.

Men vær så snill: Kan ikke du ta 1 stk eksempel fra noe bra i filmen, forklare oss dette - og vise til linker hvor vi kan lese mer om det? Dette er et diskusjonsforum der alle skal få slippe til. Men hvis du bare kommer med instillingen om at du har 100% rett, så blir det vanskelig for oss å motbevise også. Lag en (i dine øyne) bruddsikker post, og utfordre oss til å prøve å motbevise det. Ok?