Tråd: Badtrips
View Single Post
Not Penny's boat
argh's Avatar
250
Har en badtrip på hasj om man kalle det trip (par år siden).

Jeg og to andre var helt alene i huset, tok noen trekk, så på TV, spiste digg og hørte på musikk. Det gikk ganske mye i Pink Floyd og den musikken var bare lagd for å høre på i den tilstanden vi var i (alt klaffa så utrolig bra synes vi).
Jeg lå på sofaen med øya igjen da det plutselig virka som musikken tok over hodet på en måte. Samtidig som jeg ba de om å skru av musikken begynte jeg å puste fortere og fortere, kunne minne om angst/hyperventilere/noia (har ingen bedre forklaring). Heldigvis gikk fort over da jeg kom til å tenke på bla. nFF takket være poster som dette: "Husk at det bare er i hodet ditt, det er bare oppspinn". Jeg fikk roet meg ned og ting gikk da bra til slutt.

Før denne episoden vil jeg si at jeg hadde ok erfaring med hasj, har i tillegg lest meg grønn på cannabis ++. Når det gjelder bruken har jeg alltid hatt kontroll, dvs. minst en uke til et par måneder mellom hver gang. Jeg har heller ikke hatt en slik episode i ettertid.

Sitat av asdfbooi
å der satt jeg i 2 timer, jeg har hørt att kompissene mine skulle legge en plan og bombadere meg med snø og legge hasjen i jakken min å ringe politiet. Jeg var max paranoid, å de hadde ikke sagt ett ord, det kom en kis med vann til meg å sa att jeg blir bedre viss jeg drikker litt, men da tenkte jeg "kanskje han mekka oppi noe drugs i vannet så jeg blir mere fucka" så jeg blå nekta.
Vis hele sitatet...
Kan si jeg kjenner meg noe igjen der, er ikke uvanlig å bli litt paranoid en gang i blant. Flere ganger der jeg tror forskjellige ting, som ikke stemmer i det heletatt (feks. kamerater som visker, lyder som utvikler seg til at folk kommer osv.)
Har mange positive opplevelser og det å være litt paranoid er en del av moroa synes jeg, bare ikke i den grad asdfbooi var.