Tråd: Badtrips
View Single Post
Jeg må beklage at det er skrevet på dialekt... dette er fra når jeg trippa på knips, cola, hasj og en consert.

Eg holt på kamerat 1 når han va på golve å snakte me nogen, han snakte om venna, at han alri konne seia nei t folk når d gjalt tjenesta.
Eg såg føre meg kamerat 1 snakka me mange folk, han konne alri sei nei å han fekk så mange venna så t slutt ikje konne sei nei t han ijen.
Han bejynte å få makt, STOR makt, kjempemange folk samla seg rondt han å han fekk stort rike t han ein gong reiste t ei øy å tog me seg nogen folk
der han tog heila øyo opp i universe ittefulgt av ein stor eksplosjon.

Seinare så jekk me ud me sadde okke ner i ein ring å eg såg kamerat 2 han sadd nere me hove, eg holdt fast i armen hans eg såg historien vidare me kamerat 1 å den va sånn:

Øyo t kamerat 1 forma seg som ein tallerken ei sia a kamerat 1 sitt rike og makt der alt va fint
så snudde tallerkenen seg den sio va kamerat 2 sin å der va alt mørkt.
mens eg såg detta så hørte eg kamerat 1 sko sei noge men så stopte han...
så eg såg ittekvert.. på andra sio så sto kamerat 1 å han sko ta å snakka men han jore d ikje folkane blei sure å venta mer å mer på at kamerat 1 sko snakka..
t slutt kom kamerat 2 å va på samme store plassen å sko snakka, kjempe mange folk va der, enno mer enn bejynnelsen å kamerat 1 å kamerat 2 sto på sio kverandre å då snakte kamerat 1.
han fekk alt t å bli stille å alle va plutseli heilt glae å alt va fint...
alt jekk opp i et lys å eg huske ikje så mye mer.

Den siste delen så snakte eg høgt om alt så eg sa.. eg sa d nesten rett t kamerat 2.
Å når alt jekk opp i lys så sa eg mens eg langsom slapp håndå hans mens eg sa.. å du våkna opp seint itte ein deili avslappane søvn i sengo di.. (akuratt då hadde eg sloppe hånno hans heilt)
å kamerat 2 våkna heilt.. han huska ikje ein drid.. han bare våkna plutseli som om ingenting hadde sjidd..

Det verste med dette her.. jeg trodde 100% på det også, var helt sykt.
Sist endret av Dodecha; 14. mars 2007 kl. 12:06.