View Single Post
Jaha. Så var det meg og eksperimentering igjenn da!

Klokka var ca. 12 natt til idag, og jeg hadde absolutt null og nix å gjøre.
Bestemmte meg for å lese litt rundt, og fannt en oppskrift til den geniale muskatt-te'en.
Har prøvd å spise malt muskatt før, men det funka dårlig .. så jeg tenkte at å lage te, ville være litt artig, på en ganske rar måte. Så, jeg kokte opp noe vann, tilsatte rundt 8g malt muskatt, og lot det stå der å putre i rundt 30 min.
Så filtrerte jeg det som da var omgjort til te, over i en termos.



01:26 - Jeg begynnte så smått å drikke av te'en. Skjønner ikke hvorfor folk kviner om smaken, dette var da digg!

01:43 - Har drukket opp all te'en, og kommet fram til at jeg skal mumse i meg "pulveret", som var igjenn i kjelen etter koking.

02:00 - Kjenner ingenting, bare en viss kribling i ryggmargen, og lysten på koffein melder seg.

02:30 - Føler meg fjern, [ekstremt] dehydrert, og en smule sulten. Hodepine kan jeg ikke si noe om, ettersom det er noe jeg har kronisk.

03:00 - Nå skjer det ting. Noe bygger seg opp, sakte men sikkert. Dehydrering vedvarer, noe værre. Ikke lenger sulten, litt fjærnere. Ellers helt normal.

03:30 - Ingen forandring.

04:00 - Dehydreringen forsvinner til en viss grad, og jeg føler meg ganske borte i tåka.

04:30 - Først nå legger jeg merke til at rommet mitt, og resten huset for den saks skyld er helt tåkete! Allt er litt glass-aktig, så å si. Dette var gøy!

05:00 - Ingen spesiell forandring, bestemmer meg for å legge meg ned, å slappe av.

05:10 - Skrudde av lyset, lukket øynene og BAM!! Ble helt borte, men alikevell tilstedeværende. Åpnet øynene, og så et merkelig - grønnaktig lys, som flimmret rundt hodet mitt. Dehydreringen er helt borte, og for første gang på 10 år .. 10 ÅR! har jeg ikke vondt i hodet .. Jeg kan ikke engang begynne å beskrive hvor glad dette gjorde meg.
Jeg var helt borte, i en gledes-rus, som var helt vidunderlig.

05:45 - Jeg satte meg ved pc'n, for å spille cs.(av alle ting). Av en eller annen uforklarlig grunn, spillte jeg som jeg aldrig før har spillt. Det var som om jeg var fyren jeg styrer, jeg følte det han følte, det var ikke en digital dott som løp rundt å skjøt som en villmann, det var meg. Som om jeg kunne fokusere meg 110% på spillet.

06:00 - Jeg tumlet tilbake til senga, for å sove. Jeg var vel og bra fornøyd med rusen.
Hodepinen har fremdeles ikke kommet tilbake. (Noe som er HØYST uvanlig)

07:00 Jeg får ikke sove, og rusen vedvarer for fullt.
Jeg ligger ganske enkelt i senga, og nyter lyset som flyter rundt meg, og lar meg drive av sted med Infected Mushroom på ørene.

08:00 Rusen avtar sakte men sikkert, og jeg får et bedre "grip" om hva som skjer og ikke.

09:00 Psykise effekter helt borte. Fremdeles loka og fjern.

10:00 Ingen merkbar forandring. Sitter i dette øyeblikk og skriver dette.




---- Dette er en rus jeg sier meg fornøyd med. Bortsett fra dehydrasjon, har jeg ikke merket noen andre side-effects. Bare bra sider så og si! Er fortsatt ganske fjern, så jeg skal editere litt ettersom jeg stabiliseres, litt utpå dagen tenker jeg.

Merk at jeg fikk denne effekten av 8g malt muskatt. Dosering er forskjellig på alle, og jeg vil tørre å påstå at jeg tåler ganske lite av dette. Dette er noe jeg Garanter kommer til å prøve igjenn.