View Single Post
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg må nok engang dra opp det samme poenget som moyd og Goophy hadde.

Fyren som er sammen med denne "mindreårige" er, som du oppgir, 29år. Jenta er mer enn 10 år yngre. Det betyr 19 og ned. Jenta kan være 3 år yngre enn det også, før hun kan bli kalt mindreårig i noen sammenheng med loven. Ettersom at du på tross av denne tidligere konfrontasjonen ikke har klart å svare på om jenta er under den seksuelle lavalderen velger jeg å tro at det ikke er tilfellet.
Du har ingenting med deres privatliv å gjøre. Å sitte for deg selv, klage og bli bitter på livet er vel greit, men å sende inn den slags til lokalavisene når du vet at personen kommer til å bli igjenkjent er rett og slett bare ondsinnet. Å komme hit for moralsk støtte er patetisk.
Sånn som jeg ser det har du vridd alle faktaene til å passe din sak og sikkre deg sympati.

Jeg kan diskutere opp og ned hva jeg synes er riktig, og det å knulle på så unge jenter er ikke en av de. Men du har ingen rett til å henge ut folk på den måten bare fordi at du, i en alder av 27år, er bitter for at du ikke klarer å ordne deg fitte hos den 40år gammle enka engang.
Sist endret av Mullah; 1. desember 2006 kl. 13:26.