View Single Post
Har gjengen gitt noe direkte uttrykk for at de faktisk kan gjøre noe? som i, har de banka noen før, som du vet om? om du ikke har hørt noe som helst om denne gjengen, er det ganske enkelt. Sett deg ned sammens med dine kompiser og se filmen "green street hooligans". Etter dette er du psyka til å sloss, så da går dere bare ut og finner dem.

kødder ikke, det funka for meg. En kødd på 24(er 20 selv) sa han skulle banke meg. Grunnen hans? han prøvde seg på dama, og jeg sa ifra. Uansett, vi avtalte plass og tid (har gjort dette flere ganger, så gidder ikke en slåsskamp gå utover fredagskvelden) og jeg kom tidlig, og så på fra avstand. Han hadde med seg en 5-6 stykker, og de sto å venta på meg. Hadde et par kompiser som bodde i nabolaget, så ringte dem, og vips var vi 8 mot 6. Vi var i aldersgruppen 16-20 mot 6 stykker på 23-26. Ingen våpen.

Og gjett hva? Vi grisebanka hele gjengen. Ingen av dem tør å bevege seg i nærheten av noen av oss, og ser en av dem meg, stopper'n fort og snur.

Så du skjønner, vold kan være løsningen, men på den andre siden kan det hende det bare er å gå løs på seg selv, for så å anmelde hele gjengen. Det skremmer sikkert vannet av en gjeng med 9-10. klassinger skal du se