View Single Post
Fremskrittspartiet er ikke noe rasistisk parti, men enkelte tidligere medlemmer har vært medlemmer. Skal ikke nevne navn, men at mange har fått et feil inntrykk er helt klart. FrP er ikke mot innvandring, men partiet er for at vi først er nødt å integrere innvandrere folk som allerede er i Norge. Tar vi inn ubegrensede mengder folk, dropper integrering og kvoterer innvandrere inn i Norge dyrker vi ikke annet enn fremmedhat.

Partiet er for å hjelpe folk i sin egen region økonomisk, slik at folk faktisk kan komme seg tilbake i sin egen kultur, i nærheten av eget folkeslag og lignende. Naturligvis er det vanskelig å hjelpe krigsfanger i hjemlandet, men forskning viser faktisk at folk alt i alt har det bedre hvis man kommer seg tilbake i sitt eget miljø.

FpU er for å fjerne den berømte rassismeparagrafen, MEN for å beskytte folk. Det er viktig at folk kan skrive og si hva man mener, men dette ødelegger paragrafen. Det er på ingen måte noe som skal stimulere til fremmedhets, men rett og slett fjerne begrensningene som enkelte har. Som partisympatitør skjønner jeg godt at enkelte mener partiet er rasistisk, men det stemmer ikke.

Enkelte har sperrer i hodet som rett og slett ikke klarer å endre tankegangen etter hva folk tidligere har ment. Vil anbefale alle som tror at FrP og FpU er rasistiske om å laste ned partiprogrammer og manifester på henholdsvis www.frp.no og www.fpu.no.

Sitat av djdondona
Det eke partiprogrammet jeg siktet på, men handlingene dems. Etter det jeg har hørt har de kommet med masse prat om å kastrere innvandrere osv?:S sånne ting jeg sikkter på
Vis hele sitatet...
Herregud! Hvilken idiot har du hørt det fra? Partiet har ALDRI framsatt slike påstander, og er absolutt totalt i mot slike handlinger. FrP er ikke for å sette enkelte folkegrupper i bås, og det betyr at partiet ikke ser på innvandrere på en spesiell gruppe. Alle folkegrupper er like mye verd og skal ha samme muligheter.

EDIT: Endret litt navn...
Sist endret av Trash2000; 27. januar 2006 kl. 23:18.