View Single Post
Creative er helt elendig på kundeservice.
Jeg hadde en gammel Creative Jukebox i sin tid og den sluttet også helt å fungere, ville ikke reagere på noe. Etter MYE mas (1-2 måneder) på mail med support godtok de å reparere den og jeg sendte den inn. Tida gikk og hørte seff ikke noe mer fra creative. Etter et par-tre måneder begynte jeg å mase igjen om hvor det ble av den, og de jobbet seff med saken og den skulle komme _snart_. Etter enda mye mer mail kom det endelig en ny spiller i posten, da hadde det totalt gått 8 måneder !! siden jeg først kontaktet creative og på den tiden hadde spilleren nesten blitt halvert i pris og hele grunnen til at jeg kjøpte den, ha med musikken min i utlandet, var borte. Det i tillegg til all tid og frustrasjon jeg brukte på å krangle med creative.

Konklusjon: Aldri mer Creative på meg. Andre produsenter er kanskje litt dyrere, men det er verdt det med tanke på hvor mye feil det er på slike nye elektronikkprodukter. En slik kundeservice kan man rett og slett bare ikke akseptere.