Tråd: makkarunken
View Single Post
Trådstarter
22
så må nok bare innse at kroppen har fått nok, dette er jo egentlig ekstremt positivt siden det var dette som ødela livet mitt. Men med narkis tankegang så vil en kjøre d litt opp når en vet en skal inn snart.
Er bare litt i sjokk av at rusmidler ikke engang fungerer.

Andre faktorer i livet spiller vel også inn, kan nevne litt her.

Hadde jobb som prosessoperatør, fagbrev, bil , fagbrev, fint hus ikke at jeg bryr meg om sånne ting men average liksom.
dame jeg så for meg resten av livet med. På 1 par mnd har alt forsvunnet, og kommunal bolig begynner å bli en realitet. Og der vet jeg at jeg ikke klarer å være uten å være så rusa at jeg ikke innser realiteten.

kommunal bolig er liksom prikken over ien, spikeren i kista.
Ser ikke ned på dem som bor i det.
Det spesielle her er at for 4-5 mnd siden var jeg i en jobb jeg har vert i i 11 år.
uten fravær, formann, verv, ekstra ansvar. Dette var en stor anarkjent bedrift dere garantert vet hvilken er.

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mdma? Men det er vel hardt for en hjerne som allerede er på felgen. Kåt blir man hvertfall og det er fare for at naboene tror du sitter å klapper. Time det til en håndballkamp så blir det mindre suspekt.
Vis hele sitatet...
haha den var fin. Går desverre på ssri så har prøvd 3 sånne reaper på en kveld uten å kjenne d i lilletåna engang. Alle var fra forskjellige vendorer. for å utelukke at varene er drit.
Sist endret av Selvhat; 3 uker siden kl. 14:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.