View Single Post
Trådstarter
58
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Forskjellig speed fra gang til gang? Mange foretrekker den rocka, gasset til helvete speeden, hvor du løper rundt med tre ting i hver hånd. Gjerne med litt meth.
Så har du ordentlig amfetamin. Den gir bedre konsentrasjon, interesse, våkenhet, nedsatt matlyst osv. Men mulig å plutselig sovne på sofaen.

Bare ikke drikk for mye. Plutselig er speeden på vei ut, mens alkoholen fortsatt stiger. Det ender fort galt om man ikke vet hva man skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Det har vært samme speed/ca samme speed nå siste måneden, våt marsipan som ikke går ann å snorte med mindre du lar den tørke på en tallerken i timesvis. Så jeg tror også at jeg hadde fått funk på en annen type, selvom den er "dårligere". Men har nå, etter utallige skudd og sikkert 20-30g kjøpt siste måneden, at jeg enkelt og greit sletter hookupen og driter i amfen. Problemet er at jeg er gamer og som nå snart 30 åring så det å spille edru gjør meg dødsliten etter 1-2 timer, er kjedelig. Speed gjør at jeg føler meg som 15 igjen, da jeg kunne game i 12 timer i strekk uten problem. Endte med lite alkohol, og kjøpte en 3'er med brus istedet, så ja. legger denne tråden død, speeden er tom og det er på tide å gå tilbake til det normale kjenner jeg. Takk for svar!