View Single Post
Hei, ble kjent med en fyr i behandling som ikke er like ille rusmisbruker som meg, men mer Alkoholproblemer og ikke vært mye eller i et særlig kriminellt miljø som jeg var og til tider er i, når jeg er på noen ordentlige sprekker, Jeg opplevde ihvertfall at vi ble close og at det var genuint vennskap, siden han ringer og ringte ofte, og vi hadde gode samtaler og snakka om reiser og ting vi skulle gjøre utenfor, og ja tenkte "endelig har jeg funnet en som er en ekte kar og en venn som ikke bare bryr seg om rus" Jeg er glad i å gi, jeg var det mer før, men har blitt mer varsom og kynisk mot andre med åra etter miljøet har forma meg, Så hvis jeg deler så er det med f.eks barndomsvenner og folk jeg har kjent lenge, siden jeg vet de er der for meg mer enn resten av folk jeg ikke engang kaller venner lenger, I rusmiljøet er det jo ikke ekte vennskap (nesten)

Så fullfører jeg oppholdet, og jeg ruser meg ganske kjapt igjen, Men nå har jeg bare et parr sprekker, eller jeg velger å ruse meg sånn 2 ganger eller 1 gang i uka max, Helt rusfri i begynnelsen av 20 årene er ikke mitt mål. Men dette er ikke helt relevant for tråden, Tråden handler om at jeg ønsker råd / Innspill, tanker rundt situasjonen rundt "Kompisen" min . Ja med engang jeg kom ut, og kom meg mer ut av skallet mitt, Og begynnte å konfrontere mer av hans dårlige sider, Så hørte han ikke etter, men gikk rett på angrep/forsvarsmodus (Han var ikke rusa eller full) NB! Han var fortsatt innlagt da, Ja og kalte meg ting, og sier at jeg overreagerer, er for følsom, rett og slett gaslighting. Det skal jeg komme mer fram til senere i tråden.

Skal ikke gjøre denne tråden alt for lang, Så er det lettere å henge med og skjønne spørsmålet mitt, eller det jeg vil ha råd til.

Så for ikke så lenge siden, Så hadde han blitt "kastet ut" av leiligheten, og hadde panikkanfall, og jeg som er super avhengig av benzo hadde vel 6 xanor igjen, Og Ikke mye penger heller. Ja jeg lar han komme, og gir han 3 xanor, og lar han drikke opp all ølen, jeg hadde og det var en del siden jeg har tatt avstand fra alkohol, Deler 0,3 med Kokain, Mat, Lar han sove her, selvom jeg egt hadde en date senere med en dame og avlyste , Fordi hva gjør man ikke for en bro i nød eller hva?
Også er han her noen dager, Og lover å låne meg penger, dagen han får det slik at jeg kan kjøpe piller og ikke gå i abstinens, Hva gjør han når jeg ringer og ber han vippse over? Nei, det måtte han tenke på. Også får jeg svar, nei det gidder jeg ikke, Da klikka jeg på han ass, men da er det jeg er som er rusa og ustabil , og han ser seg selv som det lille offeret igjen.

Så tar jeg avstand fra han nå i noen uker, Blant annet, fordi etter da tenkte jeg ja , han er ikke en ekte venn som jeg trodde, og Bruker meg rett og slett som siste utvei, når ingen andre har noe, eller han var jo blakk inntill han fikk penger som han skulle låne meg, (Har lånt han penger flere ganger) Waster tiden min, Kunne ordnet penger på de flere timene jeg venta på at han endelig skulle (Null respekt for tiden min så ergo Null respekt for meg, Eller overreagerer jeg?


Nei så han vet godt at jeg har hatt det vanskelig de siste ukene jeg ikke har møtt han og han vet godt at jeg prøver å slutte med xanax og holde meg til mild benzo fra legen, Og han har masse Sobril liggende og andre piller. Og sender snap av det til meg, Spør aldri hvordan det går, Eller om han kan hjelpe meg med Abstinens slik jeg har gjort med han, Virker som det bare ikke er noe han tenker på.

Jeg føler et sterk preg av svik, sinne, skuffelse,
Jeg vet at folk har blitt så irritert på han av lignende grunner, at han fikk ordentlig juling engang.

Jeg er ikke sånn.

Jeg er en person som før ble lett utnytta, og brukt, og lurt, siden jeg er i grunn en snill og litt følsom kar (Stor grunn til at jeg begynnte med rus som barn/ungdom)

Og det kan skje iblant enda, Derfor jeg må være rusa på harde stoffer som Metamfetamin (Ice) Og Benzo for å klare å være en drittsekk som de fleste i miljøet de periodene jeg vanker i byen eller miljøet.


Noen tanker om han karen? Ekte venn? Fake?

Kutte han helt ut?

Innspill? setter stor pris på det.

(Edit) Ja og når jeg spør om han kan dele 10 piller med meg
Blir han drittsekk, og sier at jeg ikke delte noe med han når han var hos meg

Trodde ikke jeg hørte riktig
Sist endret av Samael99; 4 uker siden kl. 18:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.