View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
I etterpåklokskapens navn! Legg merke til at SkammeligNykter skriver at han "hadde fokuset forover, slik jeg skulle"

Det spørs sikkert hvilken mellomleder som studerer deg akkurat da. Om det er han ubrukelige mellomlederen som mener du skal se bak deg, eller om det er han andre ubrukelige mellomlederen som mener du skal se hva du driver med forran deg. Som erfaren truckfører, inklusivt stortrucker med en del år kontinuerlig kjøring og jævlig mange idiotiske folk fra øl og spaserklubb rundt på div tomter kan jeg si med sikkerhet at truckføreren får ofte ansvaret og det hjelper fint lite at syklister og fotgjengere bryter sperringer og beveger seg som hjerne og sanseløse amøber rundt trucker på industriområder.

Du skal ta daglig kontroll selv om du ikke har tid til det og du skal ha øyer både i nakke og anus. Du skal også se kontorfolk og lastebilsjåfører som ikke bruker synlighets klær på morgen og kveld samtidig som de går i blindsonen din. Jeg er sikker på at du hadde fått skylden om Harry Potter fløy rundt med usynlighetskappe på sin splitter ny Nimbus 2000, jaktet snoppen sin og endte opp med å spidde seg selv på gaffelen din eller fly gjennom frontruta så både rattstammen og nakken knakk.

Suicide by forklift er nok helt jævlig, men jeg har sett en del kandidater som tror de vinner håndgemeng med stortruck og at det vil bli oprettet en intern sak hvor truckfører får skylden og personen får livet tilbake. Så vennligst bruk ører og øyne når dere flyr rundt som tomsinger på en tomt hvor kjøring med gaflene over hytte høyde og usikkra last forlanges av arbeidsgiver. Truckførere er ikke tryllekunstnere de heller. Alle har lov til å være forsiktige og tenke på sin egen sikkerhet, ikke bare fly rundt og peke fingre.
Vis hele sitatet...
Var ikke ment som kritikk slapp av. Har selv holdt på og gjøre det samme. Så fikk jeg en refleks i kroppen som automatisk trigges når jeg setter ett kjøretøy i revers. Noe jeg regner med han også har fått. For det var en ekkel opplevelse peace out