View Single Post
stinkdyr's Avatar
Trådstarter
432
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Ja, og den er for så vidt fair. Men så er poenget at 2mg xanax med null alkohol innabords ikke gir meg noe særlig rus. Han er klar over at jeg har høy toleranse.
Vis hele sitatet...
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Det kan også være greit å holde seg hjemme fra barnebursdag om man opplever abstinenser som man må medisinere bort. At du har anskaffet det ulovlig er jo også en grunn til at man burde holde seg borte fra barnebursdag. Skjønner broren din godt jeg iallfall.



Har møtt folk som jevnlig bruker benzo og virker edru men de husker ikke dritten etterpå.
Vis hele sitatet...
Men det er det jeg er nysgjerrig på. Hva er så SYKT mye verre med illegal xanor enn lovlig xanor, når det aldri har, til nå, blitt påvist noe farlig i ksalol?
Jeg skjønner jo at jeg burde ordne opp i dette her med lege, men jeg ser ikke hvorfor det skal være en faktor. Hva er de negative konsekvensene ved å innta 2mg illegal alprazolam vs 2mg legal alprazolam?

Sitat av sonofsam1 Vis innlegg
Altfor store doser,og man lurer bare seg selv med å akseptere det oven for seg selv
Vis hele sitatet...
Det er alt for store doser jeg var på ja, det er derfor jeg ikke kan forestille meg at jeg er rusa til den grad at folk legger merke til det på 2mg, når jeg har tatt alt fra 7-15 på en dag
Sist endret av stinkdyr; 3 uker siden kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.